Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:12 хвилин
Генеративний ШІ став сильним інструментом для автоматизації завдань у бізнесі, але не всі очікування щодо нього справдилися. Які зміни він реально приніс і коли його потенціал розкриється повністю?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Впровадження найпростіших інструментів з генеративним ШІ – перша фаза, яку проходять всі фронтирні компанії, сказав на AI Summit тоді ще керівник Microsoft в Україні та країнах Балтії Леонід Полупан.
Концепт фронтирної компанії увів Microsoft у своєму звіті Work Trend Index 2025, що вийшов у квітні 2025-го. Згідно з ним, це новий тип компаній, де частину завдань виконують не люди, а ШІ-агенти.
«Друга фаза – це коли компанія починає створювати агентів для певної функції (наприклад, проведення зустрічей). Третя – коли агент все робить сам, а людина задає напрям», – додає Полупан.
Лише 5% пілотних проєктів з ШІ, які запускає бізнес, дає вимірюваний вплив на прибуток, згідно з дослідженням MIT у серпні 2025-го. «Наш головний висновок за три роки – потрібно ставитися до ШІ, як до інструменту. Це не диво, що змінить усе вже завтра», – каже співзасновник HD-group та GFS Group Борис Шестопалов.
Головне з дискусії за участі Полупана, Шестопалова, співзасновника ШІ-стартапу Assisterr Дмитра Діменка, очільника Факультету прикладних наук УКУ Олеся Добосевича – погляд на технологію з боку традиційного бізнесу, бігтеху, стартапу та університету. Модератор – CPO IT-компанії Alty і музикант В’ячеслав Дрофа.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.