Nike робить ще один крок у метавсесвіт за допомогою покупки RTFKT Studios – стартапу, який розробляє віртуальні кросівки і колекційні речі
В той час як багато хто сприймає цю угоду як спосіб Nike сказати Just Do It ері Web3.0, ймовірно, вона також є сигналом для NFT-стартапів і традиційних брендів одягу про те, що світ віртуальної моди стане ще більш насиченим і активним у 2022-му.
Заснований у 2019-му, RTFKT ставав усе популярнішим серед любителів кросівок та ідеї про Web3, а цьогорічний бум NF-токенів ще більше сприяв просуванню бренду.
У лютому стартап випустив кілька моделей віртуальних кросівок у співпраці із художником Fewocious і швидко заробив понад $3 млн, продавши понад 600 пар кросівок, які навіть не можна буде взути у реальному світі. У березні компанія стала партнером виробника відеоігор Atari, щоб розробити обмежену колекцію віртуальних кросівок у стилі Atari.
А минулого місяця RTFKT обʼєднався із художником Такаші Муракамі під час аукціону NF-токенів, щоб продати 20 000 3D-аватарів, які стали частиною колекції CloneX.
Умови угоди не розголошували, але президент і гендиректор Nike Джон Донахо сказав у заяві, що ця угода «сприяє цифровій трансформації Nike й дасть нам змогу служити спортсменам і творцям на перетині спорту, творчості, відеоігор та культури».
«Ми беремо до себе у команду дуже талановиту групу творців разом із автентичним і близьким до користувачів брендом, – сказав Донахо. – Ми плануємо інвестувати у бренд RTFKT, допомагати його інноваційній і творчій спільноті та розвивати її, а також розширити цифрову присутність і потужність Nike».
Nike та її конкурент Adidas останніми місяцями вкладали гроші у тематику Web3. У вересні Nike створила віртуальний шоурум Nikeland всередині популярної гри Roblox. Задовго до цього Jordan Brand став партнером Fortnite у 2019-му.
У листопаді Adidas підтвердив своє нове партнерство із Coinbase і віртуальною платформою The Sandbox, що створена на основі блокчейну. А цього місяця Adidas розширив свою співпрацю у світі NF-токенів, оголосивши про нові партнерські угоди із Bored Ape Yacht Club, Punks Comic і GMoney.
Nike також подала заяви на низку товарних знаків і патентів у Відомство із патентів і товарних знаків США, щоб її логотип використовувався на віртуальному взутті, одязі, головних уборах та інших віртуальних продуктах.
З часу створення RTFKT у 2019-му його співзасновники Бенуа Паготто, Кріс Лі й Стівен Василев зібрали, згідно з Crunchbase, $9,5 млн, $8 млн з яких були посівними інвестиціями раунду, у якому взяли участь Andreesen Horowtiz і Shrug Capital.
У спільній заяві з Nike Паготто сказав, що Nike – «це єдиний бренд у світі, який розділяє нашу пристрасть до інновацій, творчості і обʼєднання людей у спільноти».
«Це унікальна можливість розвинути бренд RTFKT, і ми у захваті від нагоди скористатися потужністю і досвідом Nike для створення спільнот, які ми любимо», – сказав Паготто.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.