Найбільший продавець люксової косметики в Україні, компанія Brocard, змінила власника. Російська косметична група «Л’Етуаль» продала український бізнес французьскому холдингу Philippe Benacin Holding. Forbes отримав письмовий коментар щодо цієї угоди у засновника компанії Філіпа Бенасіна
За словами Бенасіна, однією з причин покупки роздрібної мережі була необхідність врятувати косметичну компанію. «Враховуючи обставини, треба було швидко захистити роздрібний бізнес [Brocard] в Україні», — написав він.
Нагадаємо, що компанія, через те, що мала російського бенефіціара, могла потрапити під дію Закону України «Про основні засади примусового вилучення в Україні обʼєктів права власності Російської Федерації та її резидентів» та постанови Уряду. Зокрема, згідно останнього документу, українським юрособам заборонено надавати послуги, а також сплачувати компаніям, повʼязаним з країною-агресором.
У Brocard не працює половина магазинів, ритейлер затримує орендні платежі, а його рахунки, ймовірніше всього заблоковані. Про це Forbes розповіли два топменеджери зі сфери комерцiйноi нерухомостi та гендиректор одного зі столичних ТРЦ.
Проте, бажання врятувати бізнес — не єдина причина покупки мережі Brocard. Як зазначає Філіп Бенасін, «сума угоди була невеликою». Розкривати її він не захотів. За оцінкою Forbes, нинішня вартість мережі Brocard становить $15–20 млн. Довоєнна — $40–50 млн. Проте, як зазначає засновник інвесткомпанії Concorde Capital Ігор Мазепа, ціна угоди могла бути символічною. З ним згоден ще один український інвестбанкір, який спеціалізується на косметичному ринку. Він спілкувався з Forbes анонімно через корпоративні правила.
Щодо майбутнього мережі Brocard, Бенасін повідомив, що холдинг не планує змінювати топменеджмент компанії. «Плани холдингу абсолютно ясні: зберегти активи Brocard та якомога швидше відновити роботу компанії», — написав бізнесмен.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.