У січні 2022 року виконавчим директором мережі «Сільпо» став Олексій Бєлкін, 39. Він — експартнер McKinsey&Company у Росії. У мережі LinkedIn на своїй сторінці топменеджер зазначив, що пропрацював у консалтинговій компанії майже дев'ять років.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Свою нинішню посаду Бєлкін у LinkedIn вказав як – «керівний директор мережі супермаркетів «Сільпо» та заступник президента Fozzy Group. Наразі його сторінка в LinkedIn недоступна.
У McKinsey Бєлкін, який, зокрема, закінчив INSEAD, займався проєктами в галузі роздрібної торгівлі. Він керував напрямом поглибленої аналітики, а також був керівником ритейлу та FMCG практики. Також топменеджер виступав на конференціях з доповідями про диджитал – трансформацію роздрібної торгівлі та e-commerce. На думку Бєлкіна, саме використання поглибленої аналітики при прийнятті управлінських рішень є одним з головних драйверів цифрової трансформації.
У пресслужбі Fozzy Group розповіли Forbes, що співпрацюють із Бєлкіним вже близько семи років. Він, як член міжнародної команди McKinsey, брав участь у проєктах із цифровизації бізнесу, впровадженні data science, удосконаленні операційної діяльності та управлінні товарними категориями. «Ми продовжуємо співпрацювати з Олексієм за цими ж напрямами, як з одним із ключових менеджерів компанії», — повідомили в пресслужбі.
Свій найсвіжіший масштабний диджитал-проєкт Fozzy запустив навесні 2021 року. Це спеціальний R&D центр штучного інтелекту та інновацій «Лабораторія ЗІ». Він розробляє рішення для торгових мереж, логістики та ресторанного бізнесу. Роботу ведуть у двох напрямах: підвищення ефективності операційних процесів та створення вау-досвіду для клієнтів. Станом на грудень 2021 року в «Лабораторії ЗІ» працювало 70 людей.
Щодо найбільшого бізнесу групи — мережі «Сільпо», то там активна диджиталізація розпочалася набагато раніше. З 2018-го року супермаркети обладнають касами самообслуговування, у 2020-му запустили службу доставки із супермаркетів, у 2021-му власну dark kitchen та мобільний банк, а також мобільний сервіс через який можна самостійно відсканувати та розплатитися за товар.
Не менш масштабне питання – рішення, що підвищують ефективність. Мережа «Сільпо» останні два роки збиткова. Так, за даними «Спарк-Інтерфакс», за січень-вересень 2021 року вона отримала 1,18 млрд гривень збитку, у 2020-му — понад 3 млрд, у 2019-му — 209 млн прибутку. У одного з конкурентів, мережі АТБ, інша ситуація. Чистий прибуток за три квартали 2021 року — 5,88 млрд грн, за 2020-й — 5,76 млрд, за 2019-й — 4,4 млрд грн.
Група компаній Fozzy не оприлюднює консолідовану звітність. Але, сумарно мережі «Сільпо», «Фора», Fozzy, Trash!, аптеки «Біла ромашка», а також поштовий оператор Justin, що належить компанії, за січень-вересень 2021-го отримали майже 1,4 млрд грн збитку. За підсумками 2020-го сума збитку склала — 3,65 млрд грн. У 2019-му — 161 млн грн.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.