Виконавчий директор «Сільпо» Олексій Бєлкін /DR
Категорія
Картина дня
Дата

У мережі «Сільпо» новий топ-менеджер — експартнер McKinsey. Компанія намагається вибратись із збитковості

2 хв читання

Виконавчий директор «Сільпо» Олексій Бєлкін Фото DR

У січні 2022 року виконавчим директором мережі «Сільпо» став Олексій Бєлкін, 39. Він — експартнер McKinsey&Company у Росії. У мережі LinkedIn на своїй сторінці топменеджер зазначив, що пропрацював у консалтинговій компанії майже дев'ять років.

Свою нинішню посаду Бєлкін у LinkedIn вказав як – «керівний директор мережі супермаркетів «Сільпо» та заступник президента Fozzy Group. Наразі його сторінка в LinkedIn недоступна.

У McKinsey Бєлкін, який, зокрема, закінчив INSEAD, займався проєктами в галузі роздрібної торгівлі. Він керував напрямом поглибленої аналітики, а також був керівником ритейлу та FMCG практики. Також топменеджер виступав на конференціях з доповідями про диджитал – трансформацію роздрібної торгівлі та e-commerce. На думку Бєлкіна, саме використання поглибленої аналітики при прийнятті управлінських рішень є одним з головних драйверів цифрової трансформації.

У мережі «Сільпо» новий топ-менеджер — експартнер McKinsey. Компанія намагається вибратись із збитковості /Фото 1

Скриншот акаунта Белкіна в LinkedIn де він вказав Fozzy як місце роботи

У мережі «Сільпо» новий топ-менеджер — експартнер McKinsey. Компанія намагається вибратись із збитковості /Фото 2

Скриншот акаунта Белкіна в LinkedIn де він вказав Fozzy як місце роботи

У мережі «Сільпо» новий топ-менеджер — експартнер McKinsey. Компанія намагається вибратись із збитковості /Фото 3

Пізніше обліковий запис Белкина в LinkedIn став недоступний

У мережі «Сільпо» новий топ-менеджер — експартнер McKinsey. Компанія намагається вибратись із збитковості /Фото 4

У кеші google збереглося, що Бєлкін вказував у LinkedIn

Попередній слайд
Наступний слайд

У пресслужбі Fozzy Group розповіли Forbes, що співпрацюють із Бєлкіним вже близько семи років. Він, як член міжнародної команди McKinsey, брав участь у проєктах із цифровизації бізнесу, впровадженні data science, удосконаленні операційної діяльності та управлінні товарними категориями. «Ми продовжуємо співпрацювати з Олексієм за цими ж напрямами, як з одним із ключових менеджерів компанії», — повідомили в пресслужбі.

Свій найсвіжіший масштабний диджитал-проєкт Fozzy запустив навесні 2021 року. Це спеціальний R&D центр штучного інтелекту та інновацій «Лабораторія ЗІ». Він розробляє рішення для торгових мереж, логістики та ресторанного бізнесу. Роботу ведуть у двох напрямах: підвищення ефективності операційних процесів та створення вау-досвіду для клієнтів. Станом на грудень 2021 року в «Лабораторії ЗІ» працювало 70 людей.

Щодо найбільшого бізнесу групи — мережі «Сільпо», то там активна диджиталізація розпочалася набагато раніше. З 2018-го року супермаркети обладнають касами самообслуговування, у 2020-му запустили службу доставки із супермаркетів, у 2021-му власну dark kitchen та мобільний банк, а також мобільний сервіс через який можна самостійно відсканувати та розплатитися за товар.

Не менш масштабне питання – рішення, що підвищують ефективність. Мережа «Сільпо» останні два роки збиткова. Так, за даними «Спарк-Інтерфакс», за січень-вересень 2021 року вона отримала 1,18 млрд гривень збитку, у 2020-му — понад 3 млрд, у 2019-му — 209 млн прибутку. У одного з конкурентів, мережі АТБ, інша ситуація. Чистий прибуток за три квартали 2021 року — 5,88 млрд грн, за 2020-й — 5,76 млрд, за 2019-й — 4,4 млрд грн.

Група компаній Fozzy не оприлюднює консолідовану звітність. Але, сумарно мережі «Сільпо», «Фора», Fozzy, Trash!, аптеки «Біла ромашка», а також поштовий оператор Justin, що належить компанії, за січень-вересень 2021-го отримали майже 1,4 млрд грн збитку. За підсумками 2020-го сума збитку склала — 3,65 млрд грн. У 2019-му — 161 млн грн.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд