Категорія
Лідерство
Дата

Forbes Digital

Заробити на ідеях. Fedoriv Agency створювала бренди для «Нової пошти», Rozetka і ще десятків компаній. Які правила маркетингового бізнесу вивів її засновник Андрій Федорів

4 хв читання

Андрій Федорів, Fedoriv Agency /Антон Забельський

Креативність — це дар. Щастя, коли даєш їй вихід. Фото Антон Забельський

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

06:16 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 06:16

Маркетолог Андрій Федорів два десятки років перетворював креативні ідеї на прибуток клієнтів. Тепер будує власну креативно-інвестиційну групу. За якими принципами він поєднує бізнес із креативом?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Андрій Федорів, 46, доклав руку до розвитку сотень брендів, зокрема таких як «Нова пошта», Rozetka, «Дія». За 15 років його маркетингова агенція Fedoriv Agency мала кілька трансформацій.

З 2022 року Федорів розвиває й очолює креативно‐інвестиційну групу Fedoriv Group, до якої входять коворкінг Kooperativ, венчурний фонд Vesna Capital (у портфоліо 23 стартапи), проєкти BrandFather і FedorivVlog. Сумарний виторг групи на 2025-й перевищить $10 млн, каже Федорів.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні