Оточувати себе гарними речами не просто приємно – це корисно. Естетичний досвід приносить приємні емоції та насолоду, предмети мистецтва покращують ментальне благополуччя та можуть зрівнятися за ефективністю з медитацією усвідомленості. Простіше кажучи, естетика – будь то витвори мистецтва, предмети дизайну чи інтер'єру – помітно покращує якість життя
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Forbes вибрали 11 предметів, що допоможуть додати краси у щоденне життя.
Фотоапарат LEICA Q2
$5695
Leica вважаються найкращими фотоапаратами для вуличної зйомки. Підтримуючи цю репутацію, Q2 може сфокусуватися на об'єкті за 0,15 секунди і працювати в режимі безперервної зйомки з частотою до 10 кадрів у секунду. «Камера для тих, хто хоче сфокусуватися на кращому зображенні, не відволікаючись на зайве», – кажуть творці.
Рамка для NFT мистецтва
Від $79, залежно від арт-об'єкту
Жодних кнопок, меню та установок – просто відеорамка, яку можна тримати в руках. Поява фізичного носія для рухомого зображення зі зростанням популярності цифрового мистецтва була лише питанням часу. Придбати таку рамку можна в компанії Infinite Objects. Вони допоможуть розмістити там відео: з особистого архіву чи каталогу.
Сумка Double Knot Bottega Veneta
$2700
Деніел Лі наповнив колекції Bottega Veneta аксесуарами, що органічно поєднують естетичні коди бренду з елементами сучасної культури. Наприклад, нову IT-сумку авторства Лі в інтернеті вже встигли порівняти з пастою та надати їй статус одного з найбажаніших аксесуарів сезону.
Персоналізований аксесуар Gucci
Сумки від $1200, пояси від $390, аксесуари від $230
Для шанувальників справді унікальних речей Gucci пропонують персоналізувати сумки, шкіряні аксесуари та пояси будь-якими ініціалами.
Нарди Hector Saxe
$1873
Понад 40 років бренд Hector Saxe створює унікальні настільні ігри, спеціалізуючись на нардах. Louis – набір для гри в нарди, виготовлений вручну та акуратно оброблений патиною. Завдяки невеликому розміру набір можна використовувати як частину домашнього декору, а також зручно його брати із собою в подорож.
Історія Версалю від Assouline
$4900
Книга «Версаль» проводить читача основними віхами історії замку: від невеликого мисливського будиночка Людовіка XIII 1623 року до резиденції французьких королів та місця проведення дипломатичних зустрічей та грандіозних виставок. Книга вийшла тиражем у 100 екземплярів, а її купівля передбачає приватний тур Версалем у компанії куратора. 25% продажу з кожної книги Assouline передасть замку, щоб підтримати його історичну велич.
Кольє Guzema з колекції I am Limited
$4607
Валерія Гузема мріє, щоб через п'ять років її прикраси продавалися у всіх країнах. Підкорювати світ вона буде за допомогою впізнаваного дизайну та якісного дорогоцінного каміння та металів. Все це зібрано в кольє з жовтого золота з діамантами з колекції I Am Limited.
Від $30 до $1500
Агентство культурного менеджменту Port Agency прагне розвінчати міф про те, що мистецтво – захоплення обраних. У їхньому зібранні творів сучасних українських художників можна знайти подарунки і для досвідчених колекціонерів, і для тих, хто лише дебютує в цій ролі.
Чохол для AirPods Loewe
$550
Loewe спеціалізуються на мініатюрних іронічних аксесуарах зі шкіри. Їхній чохол для AirPods зроблений у вигляді равлика – зручно й дотепно.
Новорічна колекція посуду та кераміки Rosenthal
Від $6 до $335
Фабрика Rosenthal випускає порцеляну з 1879 року. Її першим комерційно успішним продуктом стала попільничка із зображенням тліючої сигари. До новорічних свят бренд випустив колекцію ялинкових іграшок, декору та текстилю з наївними зимовими краєвидами.
Кросівки Triple S із колаборації Gucci x Balenciaga
$1290
100-річчя Gucci його креативний директор Алессандро Мікеле відзначає створенням «гібридного Всесвіту» – так він назвав колаборацію з брендом-конкурентом Balenciaga. Результат – приречені на успіх у Instagram взуття, аксесуари та одяг із візуальними кодами обох брендів.

26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.