Мета ПУМБ – увійти в трійку найпопулярніших банківських застосунків України. Один із кроків на шляху до мети – нова айдентика, яку для банку розробила креативна агенція banda. Інвестиції в ребрендинг і рекламну кампанію, що його супроводжує, можуть сягнути сотень тисяч доларів. Який результат вона має принести
⚡️ Хто, на вашу думку, заслуговує на звання «Підприємець року 2024»? Дізнайтесь більше про кожного з кандидатів та проголосуйте за посиланням. Ваш голос визначить переможця номінації «Вибір аудиторії».
«Ми мали образ дядька в піджаку», – каже один із топменеджерів ПУМБу під час дзвінка з журналісткою Forbes, описуючи стару айдентику банку. Цьогоріч їй виповнилося 12 років. Завдання ребрендингу, який замовили креативній агенції banda – відобразити еволюцію банку і, зокрема, залучити молодшу аудиторію. Головним драйвером змін стала потреба синхронізувати рівень сервісів банку та його зовнішню оболонку, пояснює маркетинг-директорка ПУМБу Ксенія Сікорська.
Що змінилося в ПУМБі? Банк отримав нові логотип і дизайн мобільного застосунку. Одночасно з ребрендингом стартувала рекламна кампанія «Встанови ще ПУМБ». «Юра з іншим банком, бо котів любить. А готівку знімає з ПУМБу, бо без комісії», – йдеться в одному з роликів. Кампанія обігрує статистичний факт: згідно з дослідженням компанії CBR, українці використовують щонайменше два банківські застосунки.
Завдання цього прийому – диференціюватися від конкурентів на основі «вигоди», зазначає маркетинг-директорка. Акцент на вигідних тарифах у рекламі продиктований часом. Дослідження банку показують: раціональний підхід відгукується кожному українцю, каже Сікорська.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.