Мета ПУМБ – увійти в трійку найпопулярніших банківських застосунків України. Один із кроків на шляху до мети – нова айдентика, яку для банку розробила креативна агенція banda. Інвестиції в ребрендинг і рекламну кампанію, що його супроводжує, можуть сягнути сотень тисяч доларів. Який результат вона має принести
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«Ми мали образ дядька в піджаку», – каже один із топменеджерів ПУМБу під час дзвінка з журналісткою Forbes, описуючи стару айдентику банку. Цьогоріч їй виповнилося 12 років. Завдання ребрендингу, який замовили креативній агенції banda – відобразити еволюцію банку і, зокрема, залучити молодшу аудиторію. Головним драйвером змін стала потреба синхронізувати рівень сервісів банку та його зовнішню оболонку, пояснює маркетинг-директорка ПУМБу Ксенія Сікорська.
Що змінилося в ПУМБі? Банк отримав нові логотип і дизайн мобільного застосунку. Одночасно з ребрендингом стартувала рекламна кампанія «Встанови ще ПУМБ». «Юра з іншим банком, бо котів любить. А готівку знімає з ПУМБу, бо без комісії», – йдеться в одному з роликів. Кампанія обігрує статистичний факт: згідно з дослідженням компанії CBR, українці використовують щонайменше два банківські застосунки.
Завдання цього прийому – диференціюватися від конкурентів на основі «вигоди», зазначає маркетинг-директорка. Акцент на вигідних тарифах у рекламі продиктований часом. Дослідження банку показують: раціональний підхід відгукується кожному українцю, каже Сікорська.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.