Холдинг Alphabet, який є материнською компанією Google, у другому кварталі 2021 року в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року збільшив чистий прибуток у понад 2,6 раза, до $18,5 млрд.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Дохід холдингу підвищився на 62% і склав $61,88 млрд. Це значно перевищує оцінки Refinitiv у $56,16 млрд, пише CNBC.
- Левову частину доходу забезпечила Google, яка принесла $57,067 млрд, з яких $50,444 млрд припадає на рекламу: $35,845 млрд – у пошуковому сервісі, $7,002 млрд – в YouTube, $7,597 млрд – у Google Network. Загалом доходи від реклами в Google зросли майже на 70%.
- Ще $6,623 млрд принесли інші підрозділи Google, а $4,628 млрд – хмарний сервіс Google Cloud, який включає в себе інфраструктуру й платформи для аналізу даних, інструменти для спільної роботи, такі як Google Docs and Sheets. При цьому Google Cloud скоротив операційні збитки у понад 2,4 раза, до $591 млн.
- Операційний прибуток за рік зріс з $6,383 млрд до $19,361 млрд, а операційна маржа – з 17% до 31%.
- За минулий рік кількість співробітників Alphabet збільшилася з 127 498 до 144 056 осіб.
- На тлі фінпоказників акції Alphabet зросли на понад на 3,3%. За даними Nasdaq, станом на кінець середи вартість акції складала $2617, а капіталізація компанії – понад $1,7 млрд.
Контекст
Високі фінрезультати Alphabet пов’язані з тим, що користувачі проводять більше часу в інтернеті через пандемію COVID-19, пише Reuters. Тому роздрібні продавці намагаються просувати свої товари за допомогою пошуку Google або у відео на YouTube. Початок економічного росту в США та послаблення карантинних обмежень також сприяють доходам Alphabet – споживачі користуються більшою мобільністю та можливостями купівлі. За словами головної аналітикині компанії eMarketer Ніколь Перрін, результати перевершили очікування у всіх трьох напрямках рекламного бізнесу Google: пошуку, мережі Google та YouTube. «При чому YouTube був найбільш швидкозростаючим сегментом за квартал і вказує на силу відеореклами як для прямого реагування, так і для цілей бренду», – зауважила вона.
Водночас Аlphabet зіткнулася з чотирма антимонопольними позовами, поданими федеральними регуляторними органами або штатами США, які загрожують ввести серйозні зміни у її бізнес, у тому числі рекламу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.