Категорія
Новини
Дата

Alphabet отримала рекордно високі дохід та прибуток. Це зумовлено ​​зростанням витрат споживачів на рекламу в інтернеті

1 хв читання

Холдинг Alphabet, який є материнською компанією Google, у другому кварталі 2021 року в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року збільшив чистий прибуток у понад 2,6 раза, до $18,5 млрд.

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • Дохід холдингу підвищився на 62% і склав $61,88 млрд. Це значно перевищує оцінки Refinitiv у $56,16 млрд, пише CNBC.
  • Левову частину доходу забезпечила Google, яка принесла $57,067 млрд, з яких $50,444 млрд припадає на рекламу: $35,845 млрд – у пошуковому сервісі, $7,002 млрд – в YouTube, $7,597 млрд – у Google Network. Загалом доходи від реклами в Google зросли майже на 70%.
  • Ще $6,623 млрд принесли інші підрозділи Google, а $4,628 млрд – хмарний сервіс Google Cloud, який включає в себе інфраструктуру й платформи для аналізу даних, інструменти для спільної роботи, такі як Google Docs and Sheets. При цьому Google Cloud скоротив операційні збитки у понад 2,4 раза, до $591 млн.
  • Операційний прибуток за рік зріс з $6,383 млрд до $19,361 млрд, а операційна маржа – з 17% до 31%.
  • За минулий рік кількість співробітників Alphabet збільшилася з 127 498 до 144 056 осіб.
  • На тлі фінпоказників акції Alphabet зросли на понад на 3,3%. За даними Nasdaq, станом на кінець середи вартість акції складала $2617, а капіталізація компанії – понад $1,7 млрд.

Контекст

Високі фінрезультати Alphabet пов’язані з тим, що користувачі проводять більше часу в інтернеті через пандемію COVID-19, пише Reuters. Тому роздрібні продавці намагаються просувати свої товари за допомогою пошуку Google або у відео на YouTube. Початок економічного росту в США та послаблення карантинних обмежень також сприяють доходам Alphabet – споживачі користуються більшою мобільністю та можливостями купівлі. За словами головної аналітикині компанії eMarketer Ніколь Перрін, результати перевершили очікування у всіх трьох напрямках рекламного бізнесу Google: пошуку, мережі Google та YouTube. «При чому YouTube був найбільш швидкозростаючим сегментом за квартал і вказує на силу відеореклами як для прямого реагування, так і для цілей бренду», – зауважила вона. 

Водночас Аlphabet зіткнулася з чотирма антимонопольними позовами, поданими федеральними регуляторними органами або штатами США, які загрожують ввести серйозні зміни у її бізнес, у тому числі рекламу.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні