Компанія Amazon впровадила у своїй мережі супермаркетів Whole Foods у Сіетлі (США) біометричну технологію оплати. Покупці можуть оплачувати товари за допомогою сканування долоні, пише Reuters.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- З допомогою системи під назвою Amazon One клієнти можуть звʼязати платіжну карту з відбитком долоні. Таким чином, Amazon пропонує безконтактну альтернативу готівковим і картковим платежам.
- Спочатку біометричну технологію буде представлено в магазині Whole Foods, неподалік від штаб-квартири Amazon у Сіетлі. Найближчими місяцями кількість магазинів із цією технологією збільшиться до семи.
- У компанії наголосили, що це не вплине на робочі місця в Whole Foods.
- Amazon заявила, що сподівається продати технологію сканування долоні іншим компаніям, пише CNBC.
Контекст
Amazon One вперше була представлена у вересні 2020 року. Нині вона використовується приблизно в десяти фізичних магазинів Amazon. Зокрема, у магазинах Go і Books. Amazon One дає можливість покупцям оплачувати товари, поклавши долоню на скануючий пристрій. При першому використанні терміналу покупцям треба прикласти платіжну картку, аби звʼязати її з відбитком долоні. Однак після цього клієнти можуть розплачуватися одним порухом руки.
Втім експерти висловлюють побоювання з приводу ризиків передачі покупцями біометричних даних компаніям. Amazon стверджує, що розроблена система є абсолютно безпечною. Компанія вважає технологію сканування долонь більш конфіденційною, ніж будь-які інші біометричні альтернативи, такі як, наприклад, розпізнавання обличчя.
Довідка
Amazon придбала мережу супермаркетів Whole Foods у 2017 році за понад $13 млрд. Whole Foods спеціалізується на продажу органічних продуктів харчування без штучних консервантів, барвників, підсилювачів смаку, підсолоджувачів і трансжирів. Мережа налічує понад 350 торгових точок у США, Канаді та Великій Британії.


26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.