Категорія
Новини
Дата

Amazon ввела інноваційну технологію оплати в магазинах Whole Foods. Можна розраховуватися одним порухом долоні

Компанія Amazon впровадила у своїй мережі супермаркетів Whole Foods у Сіетлі (США) біометричну технологію оплати. Покупці можуть оплачувати товари за допомогою сканування долоні, пише Reuters.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • З допомогою системи під назвою Amazon One клієнти можуть звʼязати платіжну карту з відбитком долоні. Таким чином, Amazon пропонує безконтактну альтернативу готівковим і картковим платежам.
  • Спочатку біометричну технологію буде представлено в магазині Whole Foods, неподалік від штаб-квартири Amazon у Сіетлі. Найближчими місяцями кількість магазинів із цією технологією збільшиться до семи.
  • У компанії наголосили, що це не вплине на робочі місця в Whole Foods.
  • Amazon заявила, що сподівається продати технологію сканування долоні іншим компаніям, пише CNBC.

Контекст

Amazon One вперше була представлена у вересні 2020 року. Нині вона використовується приблизно в десяти фізичних магазинів Amazon. Зокрема, у магазинах Go і Books. Amazon One дає можливість покупцям оплачувати товари, поклавши долоню на скануючий пристрій. При першому використанні терміналу покупцям треба прикласти платіжну картку, аби звʼязати її з відбитком долоні. Однак після цього клієнти можуть розплачуватися одним порухом руки.

Втім експерти висловлюють побоювання з приводу ризиків передачі покупцями біометричних даних компаніям. Amazon стверджує, що розроблена система є абсолютно безпечною. Компанія вважає технологію сканування долонь більш конфіденційною, ніж будь-які інші біометричні альтернативи, такі як, наприклад, розпізнавання обличчя.

Довідка

Amazon придбала мережу супермаркетів Whole Foods у 2017 році за понад $13 млрд. Whole Foods спеціалізується на продажу органічних продуктів харчування без штучних консервантів, барвників, підсилювачів смаку, підсолоджувачів і трансжирів. Мережа налічує понад 350 торгових точок у США, Канаді та Великій Британії.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні