Категорія
Свій бізнес
Дата

Українські підприємці продають на Amazon на $2-3 млн на місяць. Ось 7 обов'язкових кроків перед виходом на маркетплейс

3 хв читання

Джефф Безос, засновник Amazon.com /Shutterstock

Джефф Безос, засновник Amazon.com Фото Shutterstock

Щоб успішно почати продавати на Amazon, до цього потрібно готуватися. Це не швидкий і не дешевий процес: він займе 2-4 місяці і витрати становитимуть $4-10 тис. Ось сім важливих кроків, які потрібно зробити перед реєстрацією компанії на Amazon.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

1. Спочатку попит 一 потім продажі

Для початку з'ясуйте, чи є попит на товар, який виготовляєте. У цьому допомагає Helium 10.Це додаток для продавців на Amazon. На стаціонарних комп'ютерах він працює як плагін в Google Chrome, на смартфонах 一 як додаток. У Helium 10 є безкоштовна і платна версії. У безкоштовній можна перевірити по три ключових слова в день. У платній таких обмежень немає.

Новачкам на Amazon додаток Helium 10 буде корисний для аналізу ключових слів і підказки, що краще пропонувати на маркетплейсі. Якщо компанія виготовляє ортопедичні устілки для взуття, то з додатку стане зрозуміло, які устілки найчастіше шукають. Наприклад, запит orthopedic insoles for men вводили 1260 разів.

Під час аналізу перевіряйте попит по одному товару. Якщо аналізувати десяток, то користувач захлинеться від кількості інформації. Це сповільнить процедуру виходу на Amazon.

2. Заздалегідь розрахуйте дохід

Працюйте з Amazon, якщо це вигідно. Щоб розрахувати який цінник на товар виставляти на Amazon, використовуйте калькулятор маркетплейсу.

Це дуже зручний інструмент, він дозволяє розрахувати чистий прибуток і чисту маржу продавця з урахуванням усіх додаткових витрат на товар. А це — комісія Amazon за продаж кожного товару 一 в середньому 15%, вартість зберігання на складі маркетплейсу, пересилання.

Матеріали по темі

3. Перевірте, чи не захищений патентом той товар, який ви хочете продавати

Щоб захистити свій унікальний товар, підприємці в США патентують свої винаходи і вдосконалення. Наведемо приклад тієї ж ортопедичної устілки. Ви — виробник і придумали технологію, яка дозволяє випустити устілку,що не ковзає. Свою версію продукції запатентували. Якщо хто-небудь почне продавати такий же товар, то такого конкурента легко усунути за допомогою скарги.

Для того, щоб не потрапити під подібну санкцію, перевіряйте наявність патенту на той товар, який ви збираєтеся продавати, на сайті Всесвітньої організації інтелектуальної власності. Перевірка займе 3-6 днів і коштуватиме $300-600, якщо замовляти цю послугу у підрядників.

Якщо ж ви хочете запатентувати свій товар, то в США такий документ видає United States Patent and Trademark Office. Він діє протягом 15 років.

Новий патент коштує не менше $1,5 тис, його виготовляють не менше року. До отримання документа винахід все одно перебуває під захистом завдяки передпатентному праву. Воно працює так само, як і патент.

4. Перевірте наявність торгових марок з такою ж назвою

У США легко нарватися на неприємності, якщо продавати товари під торговою маркою, яка вже зареєстрована. Щоб не стати учасником судового розгляду з цього приводу, варто перевірити свою торговельну марку на United States Patent and Trademark Office. Це можна зробити і самому, і через підрядників. В останньому випадку це коштуватиме $100 і займе тиждень.

Реєстрація торгової марки займе близько 7-8 місяців і буде коштувати $800-1100.

5. Доведіть безпеку продукції

Товари медичного призначення, дитячі іграшки, косметика і побутова хімія в США вимагають обов'язкової сертифікації. Нею займається FDA, управління по санітарному нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів. Воно видає документи, які підтверджують безпеку товару.

Виробникові до початку продажів на Amazon потрібно уточнити, чи потрібен сертифікат FDA на таку або будь-яку іншу продукцію. Це можна зробити у службі підтримки управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів, або у службі підтримки Amazon.

Сертифікацією FDA у США займаються спеціалізовані лабораторії. Вони приймають товари на аналіз, після чого видають дозвіл на продаж продукції. Вартість такої послуги від $800.

6. Створіть, купіть або орендуйте аккаунт на Amazon

Щоб продавати на Amazon, потрібен обліковий запис. Його можна створити самому або купити готовий у спеціальній групі продавців на Amazon. Вартість аккаунта $500-10 000. Ціна залежить від віку, відгуків і рейтингу.

Навіщо платити? Готовий аккаунт зі статистикою продажів і рейтингом заощадить час і гроші підприємця. Чим старша сторінка, тим вища довіра покупців. Але лише у тому випадку, якщо попередній власник дотримувався правил і своєчасно вирішував спори з покупцями.

Також у групі можна за $300-400 на місяць орендувати чужий профіль, щоб протестувати продажі на Amazon.

7. Зробіть фотографії заздалегідь

На Amazon суворі вимоги до зображень товару. Маркетплейс вимагає знімки на білому тлі. Щоб відповідати вимогам, замовте послуги у предметних фотографів. Вони пропонують свої послуги на OLX і біржах фрілансу. Вартість однієї фотографії складе не менше $2.

За описом зверніться до носіїв мови, тому що американці люблять купувати в американців. Опис можна замовити на біржі фрілансу Upwork, або запитати про послугу у закритій групі експатів.

При дотриманні всіх цих правил успіх вам хоч і не гарантовано, але вихід на Amazon буде легшим.

Яскравий приклад виконання цих правил 一 компанія EnjoyTheWood, український виробник настінних дерев'яних карт. Її засновники Марина та Ігор Фостенки ретельно готувалися до виходу на Amazon 一 і це дало результат. Компанія успішно торгує товарами на маркетплейсі, а 92% клієнтів відгукуються про товари позитивно.

Без ретельної підготовки близько 80% бізнесів на Amazon зазнають крах. Він може трапитися на будь-якому з етапів: під час сертифікації, через патенти і прорахунки.

Матеріали по темі
Контриб'ютори співпрацюють із Forbes на позаштатній основі. Їхні тексти відображають особисту точку зору. У вас інша думка? Пишіть нашій редакторці Тетяні Павлушенко – [email protected]

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд