Американська Tapestry купує власника Jimmy Choo та Versace за $8,5 млрд /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

Американська Tapestry купує власника Jimmy Choo та Versace за $8,5 млрд

Getty Images

Американська компанія Tapestry Inc., якій належить, зокрема, бренд Coach, веде переговори про купівлю Capri Holdings, власника модних будинків Michael Kors, Jimmy Choo та Versace, у межах угоди на $8,5 млрд, пише Reuters. У результаті буде створено провідний будинок моди в США, який протистоятиме європейським конкурентам на світовому ринку предметів розкоші.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Угода обʼєднає бренди Tapestry, а також лейбли Capri – Jimmy Choo та Versace під одним дахом.
  • Це обʼєднання може надати деяку підтримку компаніям, коли індустрія роздрібної торгівлі США бореться із слабким внутрішнім попитом, оскільки жорстка інфляція обмежує споживчі витрати та нерівномірне відновлення на ключовому ринку Китаю.
  • «Попит, що знижується, чинив тиск на Tapestry і Capri, обидві з яких наразі звертаються до міжнародних ринків для підтримки зростання», – сказав керуючий директор GlobalData Ніл Сондерс.
  • У 2017 році Tapestry, тоді відома як Coach Inc., купила виробника сумок Kate Spade за $2,4 млрд. У тому самому році Capri, раніше відома як Michael Kors, купила британського шевця Jimmy Choo за $1,2 млрд. За рік Capri купила Versace за $2,2 млрд.
  • Потенційне придбання Capri також може ознаменувати пожвавлення угод у luxury-сфері США, тоді як великі європейські компанії скуповують дорогі бренди.

Контекст

Раніше експерти прогнозували, що покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд цього року як мінімум на 3–8%. 

Наприкінці липня стало відомо, що власник брендів Gucci, Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta та Alexander McQueen – французька корпорація Kering – придбає 30% акцій італійського модного бренду Valentino у катарського інвестфонду Mayhoola за €1,7 млрд. Угода передбачає, що Kering отримає представництво у раді директорів, а Mayhoola продовжить реалізовувати стратегію розвитку бренду. 

Kering також зможе викупити решту акцій італійського модного дому до 2028 року.

До цього Kering вирішив купити парфумерний дім Creed для нового косметичного підрозділу. Угода оцінюється у €2 млрд.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні