Категорія
Новини
Дата

Kering купує парфумерний дім Creed для нового косметичного підрозділу. Угода оцінюється у €2 млрд

1 хв читання

Власник Gucci компанія Kering уклала угоду про придбання елітного французького парфумерного бренду Creed, пише Reuters. Очікується, що угода, вартість якої ще не оголошена, буде завершена у другій половині цього року.

Ключовы факти

  • «Це придбання, безумовно, знаменує важливий крок для Kering Beaute, дозволяючи йому досягти критичної маси в цій категорії», – сказала генеральний директор косметичного підрозділу Kering Раффаелла Корнаджа. У лютому колишня виконавча директорка Estee Lauder була призначена керівником французької групи в цьому сегменті.
  • Очікується, що повністю угода щодо придбання 100% парфумерного будинку у фондів, контрольованих BlackRock та нинішнім головою компанії Хавʼєром Ферраном, буде завершена у другій половині цього року. 
  • Аналітик RBC Пірал Дадханія оцінив угоду у €1-2 млрд, що, швидше за все, знаходиться у верхній частині діапазону, посилаючись на недавню покупку Aesop компанією LʼOreal за $2,53 млрд.
  • За словами керівників, Kering планує розширити асортимент продукції Creed для жінок, а також свічок та ароматів для дому, і розширити географію своєї присутності, зокрема у Китаї.

Контекст

Лейбл, найбільш відомий своїм ароматом Aventus, який коштує €210 євро, налічує 700 співробітників, а річний обсяг продажів минулого року становив €250 млн.

Експерти вважають, що покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд цього року як мінімум на 3–8%. 

Зростання попиту на предмети розкоші та дорогу косметику зробило деяких із найбагатших людей світу ще заможнішими, пиcало агентство Bloomberg у квітні. Наразі група французьких компаній домінує на світовому luxury-ринку, збільшивши статки їх власників на $93 млрд з початку року.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд