Категорія
Новини
Дата

Чверть усіх проданих авто у 2025 році становитимуть електромобілі – IEA

1 хв читання

У 2025 році очікується зростання продажів на 17% – до 20 млн, що становитиме 25% ринку /Getty Images

У 2025 році очікується зростання продажів на 17% – до 20 млн, що становитиме 25% ринку Фото Getty Images

У 2025 році кожен четвертий проданий автомобіль у світі буде електричним, прогнозує Міжнародне енергетичне агентство (IEA).

Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.

Деталі 

  • У 2024 році глобальні продажі електромобілів перевищили 17 млн одиниць, склавши понад 20% від загального обсягу. У 2025 році очікується зростання продажів на 17% – до 20 млн, що становитиме 25% ринку.
  • Ще у 2020 році частка електромобілів на ринку була лише 4%.
  • До 2030 року, за прогнозами, електромобілі займатимуть понад 40% світового ринку. Китай утримує лідерство, на нього припало майже 50% продажів електромобілів у 2024 році – понад 11 млн одиниць, що дорівнює загальносвітовим продажам 2022 року.
  • В Європі частка електромобілів становить близько 20%, але темпи зростання сповільнилися через зменшення державних субсидій та підтримки.
  • Електромобілі стають дедалі доступнішими, особливо в Китаї, де дві третини моделей коштують дешевше за аналоги з двигунами внутрішнього згоряння. Крім того, експлуатація електромобілів залишається економічно вигіднішою порівняно з традиційними автомобілями.

Контекст 

У 2024 році світові продажі легкових авто зросли на 2,6% порівняно з 2023 роком, сягнувши 85,1 млн одиниць. Китай лідирує, реалізувавши 23 млн авто – третину глобального ринку. Індія випередила Японію, посівши третє місце за обсягами продажів. У ЄС продажі зросли на 0,8% до 10,6 млн, у Північній Америці (зокрема США) – на 3,8% до 11,7 млн. Японія втратила 7%, продавши менше 3 млн авто.

Електромобілі зросли на 20%, досягнувши 13,3 млн проданих одиниць. У Китаї половина продажів припала на електроавто. Toyota залишилася лідером із 10,8 млн проданих машин, попри спад у Японії. Volkswagen Group із 9 млн посіла друге місце, зіткнувшись із проблемами в Китаї. Китайська Chery зросла на 38,4%, продавши 2,6 млн авто завдяки експансії на зовнішні ринки.

Матеріали по темі

Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine

Дякуємо за підписку

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні