Соцмережа Clubhouse веде переговори про залучення фінансування від інвесторів, які оцінюють бізнес приблизно в $4 млрд, пише Bloomberg із посиланням на джерела.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Угода при оцінці в $4 млрд збільшила б вартість Clubhouse у чотири рази і відображала б астрономічні очікування інвесторів, зазначає Bloomberg. У січні 2021 року соцмережу оцінили в $1 млрд.
- Наразі невідомо, скільки Clubhouse хоче залучити та хто виступить в якості інвесторів.
- Умови раунду все ще можуть змінитися, а в соцмережі не відповіли на запит Bloomberg.
Контекст
Clubhouse було запущено в березні 2020 року. Її розробили два випускники Стенфорду й колишні розробники Google Пол Девісон і Роган Сет. Соцмережа завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. У Clubhouse замість відео чи тексту надається перевага голосовим чатам. Розміри «кімнат» варіюються від кількох осіб до тисяч людей, які слухають або беруть участь у розмові. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск.
Наразі застосунок Clubhouse доступний лише для користувачів iPhone, які отримали запрошення. Однак соцмережа вже працює над Android-версією.
На тлі ажіотажу навколо Clubhouse розробку сервісу аудіочатів почала Facebook. У той же час Instagram 1 березня оголосила про запуск нової функції Live Rooms, яка дає можливість проводити прямі ефіри групою до чотирьох осіб. Раніше можна було виходити в прямий ефір лише з однією людиною.
Twitter у кінці грудня 2020 року для користувачів iOS здійснив бета-запуск своєї аудіоплатформи Spaces, яка є аналогом Clubhouse. Також материнська компанія TikTok розробляє аналог Clubhouse для Китаю.
Важливі цифри
Станом на 13 березня Clubhouse мав 12 млн завантажень у всьому світі. Найбільшим ринком для соцмережі є США, на які припадає 3,1 млн завантажень. На початку березня кількість користувачів з України в Clubhouse досягла 250 000, пише AIN.UA, посилаючись на дані сервісу аналітики Sensor Tower.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.