Категорія
Новини
Дата

Clubhouse хоче провести раунд фінансування. Інвестори оцінюють соцмережу приблизно в $4 млрд, – Bloomberg

Соцмережа Clubhouse веде переговори про залучення фінансування від інвесторів, які оцінюють бізнес приблизно в $4 млрд, пише Bloomberg із посиланням на джерела.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Угода при оцінці в $4 млрд збільшила б вартість Clubhouse у чотири рази і відображала б астрономічні очікування інвесторів, зазначає Bloomberg. У січні 2021 року соцмережу оцінили в $1 млрд.
  • Наразі невідомо, скільки Clubhouse хоче залучити та хто виступить в якості інвесторів.
  • Умови раунду все ще можуть змінитися, а в соцмережі не відповіли на запит Bloomberg.

Контекст

Clubhouse було запущено в березні 2020 року. Її розробили два випускники Стенфорду й колишні розробники Google Пол Девісон і Роган Сет. Соцмережа завоювала популярність завдяки аудіочатам, у яких люди можуть поговорити на різні теми. У Clubhouse замість відео чи тексту надається перевага голосовим чатам. Розміри «кімнат» варіюються від кількох осіб до тисяч людей, які слухають або беруть участь у розмові. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск.

Наразі застосунок Clubhouse доступний лише для користувачів iPhone, які отримали запрошення. Однак соцмережа вже працює над Android-версією. 

На тлі ажіотажу навколо Clubhouse розробку сервісу аудіочатів почала Facebook. У той же час Instagram 1 березня оголосила про запуск нової функції Live Rooms, яка дає можливість проводити прямі ефіри групою до чотирьох осіб. Раніше можна було виходити в прямий ефір лише з однією людиною.

Twitter у кінці грудня 2020 року для користувачів iOS здійснив бета-запуск своєї аудіоплатформи Spaces, яка є аналогом Clubhouse. Також материнська компанія TikTok розробляє аналог Clubhouse для Китаю.

Важливі цифри

Станом на 13 березня Clubhouse мав 12 млн завантажень у всьому світі. Найбільшим ринком для соцмережі є США, на які припадає 3,1 млн завантажень. На початку березня кількість користувачів з України в Clubhouse досягла 250 000, пише AIN.UA, посилаючись на дані сервісу аналітики Sensor Tower.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні