Італійський модний бренд Dolce & Gabbana відкриває власний косметичний бізнес вартістю €476 млн. Виробництвом та продажем парфумерії та косметики займеться новий підрозділ D&G Beauty, повідомив в інтерв'ю Financial Times операційний директор компанії Джанлука Тоніоло.
Forbes Ukraine виповнюється три роки. До Дня народження ми проведемо YouTube-стрім "За лаштунками редакції" де розкажемо, як працює Forbes. Стрім відбудеться 30 березня о 19:00. Подивитись його можна за цим посиланням.
Ключові факти
- Новий підрозділ розпочне роботу після закінчення ліцензійної угоди з японською косметичною групою Shiseido.
- Dolce & Gabbana стане першим італійським модним будинком, який самостійно займеться виробництвом такої продукції, наголосив Тоніоло.
- Наразі річний оборот операцій з виробництва та продажу косметики та парфумерії Dolce & Gabbana оцінюється в €476 млн. Цей напрямок може приносити групі значно більше – від €1 млрд до €2,5 млрд, вважають у Dolce & Gabbana.
- Нова компанія планує представити «дуже рідкісні аромати італійської якості», при цьому нова продукція коштуватиме приблизно на 50% дорожче, ніж аромати Dolce & Gabbana, представлені зараз на ринку.
- D&G має намір інвестувати €300 млн у новий напрямок та найняти додатково близько 150 нових співробітників, довівши загальну чисельність команди до 350–500 осіб.
Контекст
Японська косметична група Shiseido минулого року оголосила про плани розірвати ліцензійну угоду з D&G, щоб зосередитись на своєму флагманському бізнесі з догляду за шкірою.
Виробництвом та розповсюдженням своєї косметики на сьогодні займаються лише кілька модних брендів, включаючи Chanel та Dior. Переважна більшість брендів залучають до цього сторонні компанії.
