Категорія
Новини
Дата

«Дарниця» розширила раду директорів. Колишня топменеджерка «Київстар» займеться стратегічним маркетингом і розвитком бренду фармкомпанії

1 хв читання

До ради директорів фармацевтичної компанії «Дарниця» приєдналася Анна Захараш, фахівець з маркетингових та репутаційних комунікацій. Вона очолила напрям стратегічного маркетингу та розвитку бренду, повідомила пресслужба фармкомпанії. До цього топменеджерка опікувалася корпоративними комунікаціями у «Київстарі».

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Деталі

  • Рада директорів «Дарниці» розпочинає етап трансформації маркетингу для більш ефективної роботи зі споживачами та гравцями ринку, повідомив Гліб Загорій, голова ради директорів «Дарниці». За його словами, саме для цього склад ради було доповнено посадою директора, що опікуватиметься відповідним напрямом.
  • Анна Захараш – фахівчиня у сфері PR та маркетингу, експертка з антикризових комунікацій та репутаційного менеджменту. Вона має понад 20 років досвіду управління інтегрованими комунікаціями, має дипломи Chartered Institute of Public Relations та Chartered Institute of Marketing, закінчила Executive MBA у Sheffield University зі спеціалізацією в маркетингу.
  • З 2016 до початку 2024 року Захараш була директором із корпоративних комунікацій у «Київстар».

Контекст

Фармкомпанія «Дарниця» заснована в 1930 році. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю. У січні 2022 року Forbes оцінив вартість «Дарниці» у $400 млн. У березні 2022-го її виробництво скоротилось на 40%, але вже у квітні вона вийшла на довоєнні обʼєми. Навіть довелось розконсервувати окремі виробничі лінії, тому що запит на ампули зріс, заявляли в компанії.

Компанія випускає ліки близько 200 брендів у 15 різних формах – у вигляді таблеток, розчинів, крапель, порошків тощо.

У 2023 році виручка ПАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» перевищила 6,9 млрд грн (5,2 млрд грн у 2022 році), свідчать дані YouControl. Чистий прибуток зріс у 2,4 раза, до 1,3 млрд грн. Активи компанії у 2023 році збільшилися на 20%, до 6,6 млрд грн.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні