Категорія
Новини
Дата

«Дарниця» розпочала експорт ліків до Австралії

Одна з найбільших фармкомпаній в Україні «Дарниця» відвантажила до Австралії першу партію одного з препаратів свого виробництва, йдеться в пресрелізі. Поставка стала першою після проходження реєстрації в цій країні минулого року.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Згідно з повідомленням, процедура сертифікації українського виробника за стандартом належної виробничої практики (GMP Clearance Procedure) проводилася Австралійською адміністрацією лікарських засобів і зайняла 11 місяців. 
  • «Австралія – держава з одним із найсуворіших регулювань у світі. І факт реєстрації та початок відвантажень нашого першого препарату на цей континент підтверджує, що українські виробники, які мають сертифікат GMP, можуть складати серйозну конкуренцію міжнародним гігантам», – повідомила керівниця департаменту міжнародної реєстрації та виходу на нові ринки Ганна Павлюк-Гаврилова.
  • «Дарниця» планує в середньостроковій перспективі працювати над виходом на ринки Південно-Східної Азії, а пріоритетними напрямками є країни Африки та Європейського Союзу. 

Довідка

Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю. 

Основною експортною продукцією «Дарниці» є препарати для лікування кардіологічних та неврологічних захворювань, а також ліки для боротьби з інфекціями та болем.

У січні 2022-го Forbes оцінив вартість «Дарниці» у $400 млн. У березні минулого року її виробництво скоротилось на 40%, у квітні вийшла на довоєнні обʼєми. Навіть довелось розконсервувати окремі виробничі лінії, тому що запит на ампули зріс, заявляли в компанії

За три квартали 2022-го «Дарниця» випустила 15 нових препаратів. За останні пʼять років компанія інвестувала близько 730 млн грн у нові лікарські засоби, йдеться в повідомленні. Протягом цього часу виробник вивів на ринок 63 нові бренди. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні