Український дистрибʼютор і виробник іграшок Kiddisvit відкрив філію у Польщі. Основна мета – розширити присутність в Європі, повідомив співвласник компанії Павло Овчинніков у Facebook 11 вересня. Forbes дізнався деталі та очікування щодо виторгу.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- У квітні 2025 року Kiddisvit зареєструвала компанію в Польщі. Підготовка до виходу на ринок тривала 2,5 місяця, розповів Овчинніков.
- Місцева команда налічує троє людей. Усі бек-офісні функції – логістика, закупівлі, маркетинг, IT – залишаються в Україні й керовані з головного офісу.
- Перший контракт компанія уклала в серпні 2025 року – через чотири місяці після запуску. «Виклик – не реєстрація компанії, а підготовка до перших продажів: потрібно мати готовий товар і клієнтів, які його купуватимуть», – зазначив Овчинніков.
- За його словами, основна мета – розширити присутність в Європі. Стратегія – шукати партнерів, які вже представлені на місцевому ринку, й розвиватися разом із ними.
- Роботу на польському ринку Kiddisvit почала з дистрибуції трьох брендів, один з яких – власний. Pop Top – колекційні фігурки у форматі коробок-сюрпризів – компанія випустила на ринок влітку 2025 року. «Щоб розвивати власні бренди, потрібно робити мінімальні замовлення на виробництво, і лише українського ринку для цього недостатньо», – каже Овчинніков.
- План у Польщі на 2025–й – €500 000 виторгу, у 2026–му – €1 млн.
Контекст
Kiddisvit – українська компанія, заснована Павлом та Дмитром Овчинніковими в 1997 році як дистриб’ютор іграшок. У 2025-му в портфелі – співпраця з сотнею світових брендів, як-от L.O.L. Surprise!, Baby Born, Battat, Bburago, Peppa Pig. Дистрибʼюторська мережа в Україні налічує понад 700 партнерів та майже 8000 торгових точок.
Із 2000 року компанія розвиває власну мережу магазинів Mikki, яку у 2018-му перейменували в MYplay. У 2025-му вона налічує 12 магазинів у восьми містах України.
З 2023-го запускає власні бренди, такі як TechnoDrive, Borsch, Kiddi Smart, Pop Top. У 2024 році виторг компанії сягнув 1,5 млрд грн, за даними YouControl.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.