Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Шлях у вищу лігу. Рецепти трьох «випускників» торішнього списку NEXT 250 від Forbes, що за рік перетнули 1 млрд грн виторгу. Що вони зробили для зростання під час війни

3 хв читання

Як збільшити продажі, NEXT 250, Shabo, Valesto, Kiddisvit /Shutterstock/Колаж Олександра Карасьова

Учасники першого списку NEXT 250, які перетнули мільярд гривень виторгу Фото Shutterstock/Колаж Олександра Карасьова

Минулого літа Forbes Ukraine вперше презентував список 250 перспективних компаній МСБ. У 2023 році пʼять із них «виросли» зі списку, продавши продукції на понад мільярд гривень. Що їм допомогло вирости на другому році великої війни? Кейси трьох компаній

Інвестуйте в знання, інвестуйте в Україну. До 26 серпня включно отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 33%.

Промокод: INDEPENDENT

Оформлюйте підписку за посиланням.

«Укрпол»

Понад піврічне закриття «McDonaldʼs Україна» у 2022‑му вдарило по компанії «Укрпол», яка постачала туди тару для пакування, розповідає гендиректор та співзасновник Сергій Ковальчук. Ще однією втратою став ринок Білорусі, що забезпечував 10% обороту. В Україні ринок паковання, за даними ProConsulting, обвалився більш як удвічі, до $301 млн. Проте компанії вдалося утримати позитивну динаміку виторгу у два воєнні роки: 2022 року вона зросла на 15%, минулого року ще на 12%. Як результат – дохід у 2023‑му сягнув 1,07 млрд грн, за даними YouControl. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд