Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Шлях у вищу лігу. Рецепти трьох «випускників» торішнього списку NEXT 250 від Forbes, що за рік перетнули 1 млрд грн виторгу. Що вони зробили для зростання під час війни

3 хв читання

Як збільшити продажі, NEXT 250, Shabo, Valesto, Kiddisvit /Shutterstock/Колаж Олександра Карасьова

Учасники першого списку NEXT 250, які перетнули мільярд гривень виторгу Фото Shutterstock/Колаж Олександра Карасьова

Минулого літа Forbes Ukraine вперше презентував список 250 перспективних компаній МСБ. У 2023 році пʼять із них «виросли» зі списку, продавши продукції на понад мільярд гривень. Що їм допомогло вирости на другому році великої війни? Кейси трьох компаній

«Укрпол»

Понад піврічне закриття «McDonaldʼs Україна» у 2022‑му вдарило по компанії «Укрпол», яка постачала туди тару для пакування, розповідає гендиректор та співзасновник Сергій Ковальчук. Ще однією втратою став ринок Білорусі, що забезпечував 10% обороту. В Україні ринок паковання, за даними ProConsulting, обвалився більш як удвічі, до $301 млн. Проте компанії вдалося утримати позитивну динаміку виторгу у два воєнні роки: 2022 року вона зросла на 15%, минулого року ще на 12%. Як результат – дохід у 2023‑му сягнув 1,07 млрд грн, за даними YouControl. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд