Минулого літа Forbes Ukraine вперше презентував список 250 перспективних компаній МСБ. У 2023 році пʼять із них «виросли» зі списку, продавши продукції на понад мільярд гривень. Що їм допомогло вирости на другому році великої війни? Кейси трьох компаній
«Укрпол»
Понад піврічне закриття «McDonaldʼs Україна» у 2022‑му вдарило по компанії «Укрпол», яка постачала туди тару для пакування, розповідає гендиректор та співзасновник Сергій Ковальчук. Ще однією втратою став ринок Білорусі, що забезпечував 10% обороту. В Україні ринок паковання, за даними ProConsulting, обвалився більш як удвічі, до $301 млн. Проте компанії вдалося утримати позитивну динаміку виторгу у два воєнні роки: 2022 року вона зросла на 15%, минулого року ще на 12%. Як результат – дохід у 2023‑му сягнув 1,07 млрд грн, за даними YouControl.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.