Проєкт «Дія.City» отримав премію Red Dot у категоріях «бренд експіріенс» і «дизайн логотипу», повідомила пресслужба Міністерства цифрової трансформації.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Тепер проєкт Дія.City буде представлений у щорічному виданні Red Dot Design Yearbook, а також у Музеї дизайну Red Dot в Ессені, який на сьогодні є найбільшим у світі зібранням досягнень сучасного дизайну.
- «Брати Red Dot – наша традиція. Раніше «Дія» отримала три нагороди, тепер – черга для інших проектів Мінцифри», – зазначив перший віце-премʼєр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
- Red Dot Design Award – одна з найпрестижніших премій у дизайні, наголосив Федоров. Вона заснована ще у 1954 році. Свого часу премію отримували кращі світові компанії Apple, Google, Sony, Xiaomi та багато інших.
Контекст
Бренд-стратегію та дизайн для «Дія.City» розробляло українське агентство Fedoriv.
Минулого року Banda Agency отримала Red Dot за брендинг мережі заправних станцій ОККО. До того брендинг Євробачення та «Ukraine NOW» принесли агентству цілих два гран-прі. У 2018 році Banda Agency здобула сім нагород Red Dot, а українські компанії загалом – 16.
На кінець червня до «Дія.City» вже приєдналося 262 компанії-резидента. У лютому – квітні надходження в держбюджет від резидентів «Дія.City» становили 1,3 млрд грн. З них понад 57 млн грн військового збору.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.