Категорія
Новини
Дата

Доходи Xiaomi впали на 20% через коронавірусні обмеження в Китаї

1 хв читання

Китайський виробник смартфонів Xiaomi Corp зафіксував різке падіння доходу у другому кварталі. Найбільший у світі ринок смартфонів скоротився через суворі обмеження, повʼязані з COVID, пише Reuters.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Продажі компанії впали на 20% у річному обчисленні до 70,17 млрд юанів ($10,3 млрд), що не відповідає оцінкам і свідчить про ще більш різке зниження проти попереднього кварталу, коли компанія повідомила про перше падіння виторгу з моменту лістингу.
  • Чистий прибуток упав на 67% – до 2,08 млрд юанів.
  • Дані цього тижня показали, що економіка Китаю несподівано сповільнилася в липні. Це вказує на те, що друга за величиною економіка світу щосили намагається оговтатися від удару через коронавірусні обмеження.
  • За даними дослідницької компанії Canalys, сектор смартфонів у Китаї, який тривалий час перебував у застої, особливо постраждав від спаду: у другому кварталі обсяги продажів знизилися на 10% у річному обчисленні.
  • Продажі смартфонів Xiaomi, що дають понад половину загального доходу компанії, впали на 29%.

Контекст

У 2021 році продаж Xiaomi різко зріс після того, як вона захопила частку ринку в конкурента Huawei Technologies Co Ltd, чия здатність закуповувати компоненти була сильно обмежена санкціями США.

Проте успіх був недовгим, і з початку 2022 року ціна акцій компанії впала майже на 40% через уповільнення економіки Китаю та послаблення бізнесу за кордоном.

В Індії, на найпотужнішому ринку Xiaomi за межами Китаю, компанія стала обʼєктом урядових розслідувань за звинуваченням в ухиленні від сплати податків.

У квітні індійські податкові органи конфіскували активи компанії на суму $725 млн, заявивши, що вона незаконно переказувала кошти за кордон під виглядом платників роялті. Xiaomi відкидає будь-які звинувачення.

Слабкий ринок смартфонів у Китаї та в усьому світі змусив компанію шукати нові можливості.

Цього місяця Xiaomi заявила, що почала тестувати безпілотні автомобілі в деяких містах Китаю.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд