Магазин EVA /пресслужба EVA
Категорія
Новини
Дата

EVA запланувала 200 млн грн інвестицій у нові магазини та 1,3 млрд грн – у логістику у 2024 році (доповнено)

2 хв читання

Станом на 31 грудня мережа EVA нараховувала 1061 магазин Фото пресслужба EVA

У 2023 році EVA відкрила 59 нових торгових точок і запустила хаб e-com у Дніпрі, йдеться в пресрелізі компанії. У 2024 році компанія планує відкрити ще близько 60 магазинів. Заплановані інвестиції в цей напрям – близько 200 млн грн.

Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного! 

Ключові факти

  • Станом на 31 грудня мережа EVA нараховувала 1061 працюючий магазин.
  • Торік компанія відкрила два «Центри здоров’я шкіри» у форматі shop-in-shop з асортиментом дерматокосметики у Дніпрі та Києві та запустила в тестовому режимі магазин формату EVA Beauty в київському ТЦ Respublika Park. «Таким, як ми його задумали, він має стати до кінця першого півріччя», – прокоментувала виконавча директорка ТОВ «Руш» Ольга Шевченко.
  • У 2023 році EVA провела ребрендинг і доопрацювання сервісу ModiFace, який отримав назву VISUAL by EVA. Це планшет доповненої реальності у магазині, який дозволяє віртуально «приміряти» косметику перед покупкою. Загальна кількість сеансів VISUAL by EVA у 2023 році склала 145 277, понад 600 на день. Найактивніше користувалися послугою у Києві, Вінниці та Дніпрі. 
  • У найбільш відвідуваних магазинах EVA компанія першою в сегменті drogerie почала встановлювати каси самообслуговування. Всього їх вже запущено близько 100 і приблизно таку ж кількість планується додати протягом 2024 року. 
  • У 2023 році EVA запустила шість нових ВТМ. Портфель private label компанії нараховує 58 марок. Це понад 5000 SKU майже в усіх категоріях, представлених в асортименті мережі. 
  • Загалом за рік було продано близько 110 млн одиниць товарів private label. Частка ВТМ у загальних продажах компанії становить 33,9% в натуральному вимірі, 22,8% – в грошовому. 
  • «Ми збільшили товарообіг по магазинах LFL на 40% порівняно з 2022-м. За підсумками року маємо приблизно стільки ж покупців, як у довоєнному 2021-му, і в транзакціях порівняно з ним втратили 6,5%», – прокоментувала Ольга Шевченко. 
  • У вересні компанія запустила хаб e-com у Дніпрі. Нині вона будує у Львові поряд із діючим складом нову чергу на 9000 кв. м. під e-commerce та збільшує площу діючих складів у Броварах та Львові за рахунок впровадження мезонінів. 
  • У 2023 році після паузи відновлений проєкт побудови логістичного хабу в Одесі. Площа першої черги одеського хабу має сягнути 20 000 кв. м. Будівельні роботи триватимуть у 2025-2026 роках.
  • Попередньо сума інвестицій в логістичну інфраструктуру у 2024 році може становити до 1,3 млрд грн, зазначила компанія.
  • Доповнено. За підсумками 2023 року, частка продажів eva.ua становить 10% від загальних продажів компанії (на кінець 2022 року – 7%), а середня кількість замовлень на добу — 12-13 000.
  • У 2023 році компанія збільшила асортимент інтернет-магазину до 120 000 SKU і планує подальше розширення до 180 000 SKU у поточному році.

Контекст

ТОВ «Руш» та ще 16 компаній входить до корпорації «Тервін» Руслана Шостака. Дозвіл на її створення Антимонопольний комітет України видав у 2023 році.

Окрім «Руш» корпорація об’єднує ТОВ «Омега», «Тервін Груп», «Тіксід», «Таврія Хаб», «Миттєва», «Формсайт», «Дігамма», «Мілтон-Груп», «Салтора Плюс», «Фірма «Аріант», «Нове Будівництво 2017», «Альтаір Д», «Апекс Н», «Аспект Д», «Латтеро», БО «Благодійний фонд Руслана Шостака».

За словами Руслана Шостака, створення корпорації «Тервін» – це логічна та планова процедура. «Обʼєднавши активи в Корпорацію, ними буде простіше керувати та вести операційну діяльність», – пояснив бізнесмен. 

В бізнесах, що об’єднані в корпорацію «Тервін» працює 30 000 людей. Сумарні активи корпорації складають $1,6 млрд. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд