Категорія
Новини
Дата

ЄС застерігає Meta від порушення антимонопольного законодавства

1 хв читання

Антимонопольний наглядовий орган ЄС повідомив материнську компанію Facebook Meta, що вона, ймовірно, порушує антимонопольне законодавство ЄС, спотворюючи конкуренцію на ринках онлайн-реклами та зловживаючи своїм домінантним становищем, пише Reuters.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Комісія не погоджується з тим, що Meta повʼязує свою службу онлайн-реклами Facebook Marketplace зі своєю особистою соціальною мережею Facebook.
  • «Комісія також стурбована тим, що Meta навʼязує несправедливі торгові умови конкурентам Facebook Marketplace у своїх інтересах», – йдеться в повідомленні комісії. 
  • У комісії додали, що в разі виявлення порушення Meta може загрожувати штраф у розмірі до 10% від річного світового обороту компанії.
  • Глава європейського відділу конкуренції Meta Тім Лемб заявив, що претензії комісії «безпідставні» і що компанія продовжуватиме працювати з регулюючими органами, щоб показати, що вона «підтримує конкуренцію», пише FT.

Контекст

Нещодавно турецький антимонопольний орган оштрафував Meta Platforms Inc., материнську компанію Facebook, на 346,7 млн лір ($18,6 млн) за порушення закону про конкуренцію. У 2021 році антимонопольний орган розпочав розслідування щодо WhatsApp, а потім – Facebook Inc. після того, як додаток для обміну повідомленнями оновив свої умови обслуговування, заявивши, що він залишає за своїм власником Facebook Inc. та її дочірніми компаніями право збирати дані користувача, зокрема номери телефонів і місце перебування.

Наприкінці листопада регулятор конфіденційності даних Ірландії наклав штраф у розмірі €265 млн на соціальну мережу Facebook, пише Reuters. Йдеться про розслідування щодо витоку персональних даних у 2018–2019 роках.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд