Категорія
Новини
Дата

Facebook збільшила прибуток на 94% за квартал. Цьому сприяло зростання цін на рекламу

1 хв читання

Компанія Facebook збільшила прибуток на 94% у першому кварталі, до $9,5 млрд. Такому результату сприяло зростання цін на рекламу.

Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного! 

Ключові факти

  • Чистий прибуток у розрахунку на акцію склав $3,3 проти $1,71 роком раніше. Експерти Refinitiv прогнозували цей показник у середньому на рівні $2,37 на акцію, пише CNBC.
  • Доходи Facebook за три місяці 2021 року, порівняно з минулорічним показником, зросли на 48% – до $26,17 млрд.
  • Facebook пояснила зростання доходу збільшенням середньої ціни за рекламу на 30% порівняно з попереднім роком, а також кількості рекламних оголошень на 12%.
  • Доходи соцмережі від реклами підвищилися на 46%, досягши $25,4 млрд.
  • Штат Facebook на кінець березня склав 60 654 осіб, тобто за рік виріс на 28%.
  • Глава Facebook Марк Цукерберг зазначив, що компанія зосередиться на створенні нових функцій для електронної комерції, яка стане ключовою частиною надання користувачам «персоналізованого» досвіду.
  • Основою для розширення торгівлі послугами Facebook у її додатках стане створення нових платіжних технологій, у тому числі цифрової валюти Diem і гаманця Novi, зазначив Цукерберг.

Важливі цифри

Кількість щомісячних активних користувачів Facebook на кінець березня досягла 2,85 млрд осіб, збільшившись за рік на 10%. Число щоденних користувачів підвищилося на 8% – до 1,88 млрд. За оцінками компанії, близько 2,72 млрд осіб користуються Facebook, Instagram, WhatsApp або Messenger щодня і близько 3,45 млрд осіб – хоча б раз на місяць.

Контекст

Facebook попередила, що в четвертому кварталі темпи зростання доходу, ймовірно сповільняться на тлі ослаблення наслідків пандемії, а також регулятивних обмежень. Зокрема, головний фінансовий директор Facebook Дейв Венер зазначив, що проблеми для сфери таргетованої реклами створять зміни конфіденційності в операційній системі Apple iOS 14. Це дасть змогу iPhone отримувати дозвіл користувачів на збір даних таргетингу й відстеження реклами.

Також Facebook стикається з серйозними юридичними та нормативними проблемами. Федеральна торгова комісія США і 46 штатів США подали антимонопольні позови проти неї. Вони звинувачують компанію у використанні свого домінуючого становища для придушення конкуренції. Також Facebook звинувачують в антимонопольній змові з Google на ринку інтернет-реклами, пише пише The Wall Street Journal.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд