Категорія
Новини
Дата

Facebook збільшила прибуток на 94% за квартал. Цьому сприяло зростання цін на рекламу

Компанія Facebook збільшила прибуток на 94% у першому кварталі, до $9,5 млрд. Такому результату сприяло зростання цін на рекламу.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Чистий прибуток у розрахунку на акцію склав $3,3 проти $1,71 роком раніше. Експерти Refinitiv прогнозували цей показник у середньому на рівні $2,37 на акцію, пише CNBC.
  • Доходи Facebook за три місяці 2021 року, порівняно з минулорічним показником, зросли на 48% – до $26,17 млрд.
  • Facebook пояснила зростання доходу збільшенням середньої ціни за рекламу на 30% порівняно з попереднім роком, а також кількості рекламних оголошень на 12%.
  • Доходи соцмережі від реклами підвищилися на 46%, досягши $25,4 млрд.
  • Штат Facebook на кінець березня склав 60 654 осіб, тобто за рік виріс на 28%.
  • Глава Facebook Марк Цукерберг зазначив, що компанія зосередиться на створенні нових функцій для електронної комерції, яка стане ключовою частиною надання користувачам «персоналізованого» досвіду.
  • Основою для розширення торгівлі послугами Facebook у її додатках стане створення нових платіжних технологій, у тому числі цифрової валюти Diem і гаманця Novi, зазначив Цукерберг.

Важливі цифри

Кількість щомісячних активних користувачів Facebook на кінець березня досягла 2,85 млрд осіб, збільшившись за рік на 10%. Число щоденних користувачів підвищилося на 8% – до 1,88 млрд. За оцінками компанії, близько 2,72 млрд осіб користуються Facebook, Instagram, WhatsApp або Messenger щодня і близько 3,45 млрд осіб – хоча б раз на місяць.

Контекст

Facebook попередила, що в четвертому кварталі темпи зростання доходу, ймовірно сповільняться на тлі ослаблення наслідків пандемії, а також регулятивних обмежень. Зокрема, головний фінансовий директор Facebook Дейв Венер зазначив, що проблеми для сфери таргетованої реклами створять зміни конфіденційності в операційній системі Apple iOS 14. Це дасть змогу iPhone отримувати дозвіл користувачів на збір даних таргетингу й відстеження реклами.

Також Facebook стикається з серйозними юридичними та нормативними проблемами. Федеральна торгова комісія США і 46 штатів США подали антимонопольні позови проти неї. Вони звинувачують компанію у використанні свого домінуючого становища для придушення конкуренції. Також Facebook звинувачують в антимонопольній змові з Google на ринку інтернет-реклами, пише пише The Wall Street Journal.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні