Категорія
Новини
Дата

Група «Нафтогаз» відновила роботу онлайн-сервісів після кібератаки на дата-центр «Парковий»

1 хв читання

Група «Нафтогаз» відновила роботу всіх онлайн-сервісів газопостачальної компанії «Нафтогаз України» та компанії «Газмережі». Про це йдеться в повідомленні пресслужби групи. Сервіси компанії постраждали від кібератаки на дата-центр «Парковий» минулого тижня. 

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • Вебсайти та кол-центр компаній ГК «Нафтогаз» та «Газмережі» працюють у штатному режимі, йдеться в повідомленні.
  • 26 січня дата-центр «Парковий», клієнтами якого є десятки державних компаній, заявив, що повернув мережеву інфраструктуру в режим штатної та безпечної роботи після кібератаки. Повний доступ до даних компанія обіцяла забезпечити протягом 48 годин. 

Контекст

Вранці 25 січня клієнти «Укрпошти» не змогли відправити свої посилки. Водіям та перевізникам не вдалося перетнути кордон через систему «Шлях». Були недоступні гарячі лінії газопостачальної компанії «Нафтогаз України» та «Газмережі». Пасажирам Київської кільцевої електрички не вдалося придбати квитки через чат-бот та термінали «Укрзалізниці». 

Хакери атакували український дата-центр «Парковий». Його хмарним сховищем користуються десятки держорганів. Хмарою «Паркового» також користується сервіс держпослуг «Дія», але на його роботу кібератака не вплинула. Більше про це читайте тут.

 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні