Дата-центр «Парковий», послугами якого користується «Укрзалізниця, зазнав кібератаки. В пресслужбі УЗ підтвердили Forbes тимчасові проблеми з продажем квитків на столичну кільцеву електричку через чат-бот та термінали.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- Близько полудня дата-центр «Парковий» повідомив про проблеми, які виникли через масштабну кібератаку.
- «Попри високі стандарти кіберзахисту та вжиті превентивні заходи, наша компанія стала об’єктом кібератаки, що призвело до тимчасових перебоїв у нормальному функціонуванні сервісів», – йшлося в повідомленні.
- Після цього УЗ повідомила про збій у роботі кількох сервісів, зокрема чат-бота для продажу квитків на столичну електричку. У коментарі Forbes пресслужба УЗ уточнила, що квитки на поїзди далекого сполучення продаються в штатному режимі через всі канали. Проблеми спостерігаються з продажем квитків через чат-бот та інші сервіси на столичну кільцеву електричку.
- Станом на 15:00 дата-центр «Парковий» повідомив, що після ретельної перевірки підтверджено стабільну й безперебійну роботу його інфраструктури. «Все обладнання клієнтів, яке розміщене локально в ЦОД, працює безперебійно у штатному режимі», – заявила компанія.
Контекст
Раніше сьогодні про проблеми з доступом до сервісів повідомляли «Нафтогаз України», «Укртрансбезпека» та «Укрпошта».
12 грудня абоненти «Київстару» з усієї України не змогли скористатися послугами мобільного звʼязку та доступом до інтернету через масштабний збій. Причиною технічного збою у роботі оператора стала хакерська атака.
СБУ 13 грудня повідомила, що відповідальність за атаку на цифрову інфраструктуру мобільного оператора «Київстар» взяло на себе одне з російських псевдохакерських угруповань.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.