Дата-центр «Парковий», послугами якого користується «Укрзалізниця, зазнав кібератаки. В пресслужбі УЗ підтвердили Forbes тимчасові проблеми з продажем квитків на столичну кільцеву електричку через чат-бот та термінали.
Ключові факти
- Близько полудня дата-центр «Парковий» повідомив про проблеми, які виникли через масштабну кібератаку.
- «Попри високі стандарти кіберзахисту та вжиті превентивні заходи, наша компанія стала об’єктом кібератаки, що призвело до тимчасових перебоїв у нормальному функціонуванні сервісів», – йшлося в повідомленні.
- Після цього УЗ повідомила про збій у роботі кількох сервісів, зокрема чат-бота для продажу квитків на столичну електричку. У коментарі Forbes пресслужба УЗ уточнила, що квитки на поїзди далекого сполучення продаються в штатному режимі через всі канали. Проблеми спостерігаються з продажем квитків через чат-бот та інші сервіси на столичну кільцеву електричку.
- Станом на 15:00 дата-центр «Парковий» повідомив, що після ретельної перевірки підтверджено стабільну й безперебійну роботу його інфраструктури. «Все обладнання клієнтів, яке розміщене локально в ЦОД, працює безперебійно у штатному режимі», – заявила компанія.
Контекст
Раніше сьогодні про проблеми з доступом до сервісів повідомляли «Нафтогаз України», «Укртрансбезпека» та «Укрпошта».
12 грудня абоненти «Київстару» з усієї України не змогли скористатися послугами мобільного звʼязку та доступом до інтернету через масштабний збій. Причиною технічного збою у роботі оператора стала хакерська атака.
СБУ 13 грудня повідомила, що відповідальність за атаку на цифрову інфраструктуру мобільного оператора «Київстар» взяло на себе одне з російських псевдохакерських угруповань.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.