Категорія
Новини
Дата

H&M зафіксував різке падіння прибутку через зростання цін на одяг і вихід з російського ринку

2 хв читання

Компанія Hennes & Mauritz AB (H&M) повідомила про зниження доходів у звʼязку з виходом з Росії, витратами, повʼязаними з планом реструктуризації, і інфляцією на ринку одягу, пише Bloomberg. Минулого року H&M став першим із великих європейських ритейлерів, який скоротив штат з метою економії.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Операційний прибуток упав на 87% – до 821 млрд крон ($80 млн) за три місяці до листопада. H&M попередила у вересні, що витрати на одяг у четвертому кварталі були дуже негативними з огляду на силу долара. 
  • Продаж повернувся до зростання у грудні та січні, збільшившись на 5% у період свят. Минулого місяця компанія повідомила, що виручка у четвертому кварталі практично не змінилася, за винятком валютних коливань, оскільки вона припинила операції у Росії та Білорусі.
  • Фешн-гігант все ще бореться з високими рівнями запасів, а його прибутковість відстає від його конкурента, Inditex, власника Zara. 
  • У грудні H&M відкликала колекцію Джастіна Бібера після того, як співак звинуватив продавця у продажу одягу без його згоди. H&M заявила, що отримала дозвіл на ліцензійні права, але зняла лінійку з продажу із поваги до співака.
H&M зафіксував різке падіння прибутку через зростання цін на одяг і вихід з російського ринку /Фото 1

Інфографіка: Bloomberg

Контекст

H&M заснована у 1947 році у Швеції. Крім бренда H&M, компанії належать також марки COS, Monki, Other Stories, Weekday, ARKET та Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.

Влітку H&M прийняла рішення про повний вихід із російського ринку через війну РФ проти України. Це коштуватиме компанії $190 млн. H&M вважає неможливим «з огляду на поточну ситуацію» продовжувати бізнес у Росії, заявили в компанії. 

У вересні H&M повідомила про набагато нижчі, ніж очікувалося, квартальні продажі, оскільки споживачі затягли пояси, але компанія щосили намагається конкурувати із Zara, що належить Inditex. На відміну від H&M, Inditex повідомила у вересні про квартальне зростання продажів і заявила, що планує підняти ціни, щоб компенсувати витрати.

У листопаді компанія заявила, що в четвертому кварталі їй потрібно витратити 800 млн крон на реструктуризацію в межах плану скорочення штату на 1500 осіб і досягнення річної економії в розмірі 2 млрд крон ($190 млн).

H&M також стикається з жорсткою конкуренцією з боку дешевших брендів та онлайн-брендів. Британський ритейлер модного одягу Primark оголосив про плани додати 1800 робочих місць в Іспанії та Великій Британії в міру розширення.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд