Категорія
Новини
Дата

Heineken планує підняти ціни на пиво через різке зростання вартості енергоносіїв

1 хв читання

Компанія Heineken заявила, що планує підняти ціни на пиво, де це можливо, наступного року, щоб компенсувати зростання цін на сировину та енергоносії, особливо в Європі, пише Bloomberg.

Ключові факти

  • Згідно з заявою, друга за величиною пивоварна компанія у світі очікує наступного року різкого стрибка виробничих витрат поряд із «значно вищими витратами на енергію, особливо в Європі».
  • Heineken заявила, що планує підвищувати ціни «відповідно до місцевих ринкових умов», щоб покрити більшу частину зростання цін виробників. Проте операційний прибуток, ймовірно, відставатиме від чистої виручки наступного року, йдеться у повідомленні компанії.
  • Голландська пивоварня заявила, що очікує стабільного або помірного зростання обсягів наступного року, зі збільшенням на ринках, що розвиваються, і зниженням у Європі.
  • Агентство зазначає, що цього року пивоварам вдалося значною мірою захистити прибуток за рахунок підвищення цін, щоб упоратися зі зростаючими витратами. Але є межа того, з чим клієнти можуть упоратися, оскільки нестримна інфляція та вищі ціни на продукти харчування та енергію руйнують дискреційну купівельну спроможність.

Контекст

9 березня концерн Heineken повідомив, що припинить випуск пива в РФ під своїм брендом. 28 березня компанія повідомила про рішення піти з російського ринку. Через вихід з РФ Heineken очікував списання на суму €400 млн. Однак на основі оновлених оцінок виявилося, що цього вдасться уникнути.

Heineken оцінив російські активи на продаж у €475 млн. Концерн планує досягти угоди про продаж російських активів вже до кінця року.

Наприкінці жовтня у Heineken заявили, що бачать ознаки послаблення споживчого попиту, після того як продаж пива не виправдав оцінок на тлі інфляційного тиску.

Пивоварна компанія повідомила, що обсяги продажу пива зросли на 8,9% в третьому кварталі, що нижче за середню оцінку аналітиків в 11,8%. Зростання витрат знизило маржу, а вищі ціни відбили в деяких клієнтів бажання пити більше. У заяві Heineken вказано «ранні ознаки уповільнення попиту наприкінці вересня та в жовтні» у деяких частинах Європи.

Чистий прибуток Heineken за перші девʼять місяців упав на 29% порівняно з минулим роком, до €2,2 млрд. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд