Категорія
Новини
Дата

Heineken планує підняти ціни на пиво через різке зростання вартості енергоносіїв

Компанія Heineken заявила, що планує підняти ціни на пиво, де це можливо, наступного року, щоб компенсувати зростання цін на сировину та енергоносії, особливо в Європі, пише Bloomberg.

Forbes Україна випустив новий номер друкованого журналу. В ньому майже два десятки ексклюзивних матеріалів. Придбати журнал з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням.

Ключові факти

  • Згідно з заявою, друга за величиною пивоварна компанія у світі очікує наступного року різкого стрибка виробничих витрат поряд із «значно вищими витратами на енергію, особливо в Європі».
  • Heineken заявила, що планує підвищувати ціни «відповідно до місцевих ринкових умов», щоб покрити більшу частину зростання цін виробників. Проте операційний прибуток, ймовірно, відставатиме від чистої виручки наступного року, йдеться у повідомленні компанії.
  • Голландська пивоварня заявила, що очікує стабільного або помірного зростання обсягів наступного року, зі збільшенням на ринках, що розвиваються, і зниженням у Європі.
  • Агентство зазначає, що цього року пивоварам вдалося значною мірою захистити прибуток за рахунок підвищення цін, щоб упоратися зі зростаючими витратами. Але є межа того, з чим клієнти можуть упоратися, оскільки нестримна інфляція та вищі ціни на продукти харчування та енергію руйнують дискреційну купівельну спроможність.

Контекст

9 березня концерн Heineken повідомив, що припинить випуск пива в РФ під своїм брендом. 28 березня компанія повідомила про рішення піти з російського ринку. Через вихід з РФ Heineken очікував списання на суму €400 млн. Однак на основі оновлених оцінок виявилося, що цього вдасться уникнути.

Heineken оцінив російські активи на продаж у €475 млн. Концерн планує досягти угоди про продаж російських активів вже до кінця року.

Наприкінці жовтня у Heineken заявили, що бачать ознаки послаблення споживчого попиту, після того як продаж пива не виправдав оцінок на тлі інфляційного тиску.

Пивоварна компанія повідомила, що обсяги продажу пива зросли на 8,9% в третьому кварталі, що нижче за середню оцінку аналітиків в 11,8%. Зростання витрат знизило маржу, а вищі ціни відбили в деяких клієнтів бажання пити більше. У заяві Heineken вказано «ранні ознаки уповільнення попиту наприкінці вересня та в жовтні» у деяких частинах Європи.

Чистий прибуток Heineken за перші девʼять місяців упав на 29% порівняно з минулим роком, до €2,2 млрд. 

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий випуск Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні