Категорія
Новини
Дата

Heineken планує піти з російського ринку у першій половині 2023 року

Нідерландський пивоварний концерн Heineken планує в першій половині 2023 року повністю залишити Росію, хоча зазнає труднощів із продажем російських активів, йдеться в пресрелізі виробника.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • «Наразі складно закрити транзакцію в Росії, оскільки правила продовжують змінюватися. Ми не тягнемо час і хочемо, щоб все просувалося швидше. Ми прагнемо досягти угоди в першій половині цього року», – йдеться у повідомленні.
  • Компанія оцінює збитки від виходу з російського ринку майже в €300 млн. Остаточні збитки будуть визначені після передачі бізнесу новому власнику, зазначають в компанії.

Контекст

У березні минулого року Heineken заявила, що через війну РФ проти України зупиняє нові інвестиції та експорт до Росії, а також припиняє виробництва, продаж та рекламу свого флагманського бренду Heineken. 

Крім того, компанія відмовилася від доходів від російського бізнесу – всі виплати, роялті та дивіденди були припинені.

Портфель виробника налічує близько 300 брендів, включаючи марки Heineken, Amstel, Birra Moretti, Desperados, Fosterʼs, Newcastle Brown Ale, Sagres, Sol, Star, Strongbow, Tecate, Tiger та ін. Національні бренди в Росії включають марки «Полювання» «Степан Разін», «Бочкарьов» та ін. У Росії компанія має сім пивоварних заводів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні