Люксовий бренд Hermes відкрив підприємство з виготовлення виробів зі шкіри в Нормандії, оскільки прагне задовольнити зростаючий попит на сумки Kelly та Constance, пише Bloomberg.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові факти
- На новому підприємстві у місті Лувʼє працюють 140 шкіряників, і протягом чотирьох років планується подвоїти їхню кількість для виробництва сумок, сідел і дрібних виробів зі шкіри.
- Підприємство у Лувʼє виробляє сумки Kelly вартістю €7700 і зрештою випустить ще одну модель під назвою Constance mini. На виготовлення однієї сумки Kelly йде від 14 до 20 годин.
- Hermes прагне збільшувати обсяги виробництва шкіргалантереї приблизно на 7% на рік, додаючи приблизно по одному шкіряному заводу щороку, заявив виконавчий директор Аксель Дюма.
Контекст
Hermes має 21 підприємство з виробництва шкіри по всій Франції. Обʼєкт Лувʼє займає площу понад 6200 квадратних метрів. Hermes має ще один завод із виробництва шкіри, а також парфумерний завод у районі Нормандії. Близько чверті з майже 20 000 співробітників компанії по всьому світу є майстрами з виготовлення виробів зі шкіри.
На цьому тижні Hermes подолав позначку €200 млрд, оскільки інвестори поспішають купувати розкішні бренди, які вони вважають стійкими до інфляційного тиску. Акції предметів розкоші поки що відносно не постраждали від волатильності ринку: цього року акції Hermes зросли на 30%.
Деякі аналітики вважають Hermes окремою категорією щодо цінової політики. Попит на сумки бренду зазвичай перевищує виробничі потужності. Багато сумок також мають більш високу вартість при перепродажі.
У той час як усі сумки Hermes виготовляються на внутрішньому ринку компанії, годинник лейблу виготовляється у Швейцарії, компанія також займається виробництвом взуття в Італії.
Покупці продовжать витрачати гроші на люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію, що, згідно з новим дослідженням, збільшить сектор вартістю €353 млрд у 2023 році як мінімум на 3–8%. Хоча люксові речі не захищені від рецесії, вони краще підготовлені до фінансових потрясінь, ніж під час фінансової кризи 2008–2009 років. Це повʼязано з тим, що наразі продажі більшою мірою сконцентровані серед надбагатих людей, на чиї доходи навряд чи вплине економічний спад.
Очікується, що глобальне зростання цього ринку ще більше прискориться після 2023 року, при цьому Bain прогнозує збільшення продажів на 60% із 2022 до 2030 року, пише Financial Times.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.