Соцмережа Instagram почала тестувати «рекламні паузи», упродовж яких користувач вимушено призупиняє штатну роботу із застосунком і дивиться рекламу. Про це пише The Verge з посиланням на користувачів в соцмережах. Представник Instagram Метью Тай підтвердив, що нова функція дійсно тестується.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Деталі
- Безперервна реклама зʼявляється під час перегляду стрічки публікацій і розділу Stories. Прокрутивши контент до певного місця, користувач потрапляє на рекламу, яку неможливо прокрутити далі, поки вона не завершиться.
- На екрані відображається позначка «Рекламна пауза» з таймером зворотного відліку, який показує, коли можна буде продовжити гортати контент.
- Натиснувши на значок для отримання додаткової інформації про цю функцію, користувач виходить на повідомлення такого змісту: «Рекламні паузи – новий спосіб перегляду реклами в Instagram. Іноді вам потрібно буде подивитися рекламу [до кінця], перш ніж ви зможете продовжити перегляд».
- «Ми завжди тестуємо формати, які можуть принести користь рекламодавцям», – сказав в коментарі The Verge представник Instagram Метью Тай, але відмовився від подальших коментарів.
Контекст
Реакція більшості користувачів на можливі нововведення була негативною. Деякі користувачі погрожували видалити Instagram, якщо зіткнуться з подібними «рекламними паузами», а інші заявили, що зовсім перестануть користуватися соцмережею.
Зараз рекламу, що не відключається, можна побачити у YouTube – минулого року довжина таких роликів збільшилася до 30 секунд. Таку рекламу також показує TikTok і розділ коротких роликів YouTube Shorts, але її можна прокрутити.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.