Соцмережа Instagram почала тестувати «рекламні паузи», упродовж яких користувач вимушено призупиняє штатну роботу із застосунком і дивиться рекламу. Про це пише The Verge з посиланням на користувачів в соцмережах. Представник Instagram Метью Тай підтвердив, що нова функція дійсно тестується.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Деталі
- Безперервна реклама зʼявляється під час перегляду стрічки публікацій і розділу Stories. Прокрутивши контент до певного місця, користувач потрапляє на рекламу, яку неможливо прокрутити далі, поки вона не завершиться.
- На екрані відображається позначка «Рекламна пауза» з таймером зворотного відліку, який показує, коли можна буде продовжити гортати контент.
- Натиснувши на значок для отримання додаткової інформації про цю функцію, користувач виходить на повідомлення такого змісту: «Рекламні паузи – новий спосіб перегляду реклами в Instagram. Іноді вам потрібно буде подивитися рекламу [до кінця], перш ніж ви зможете продовжити перегляд».
- «Ми завжди тестуємо формати, які можуть принести користь рекламодавцям», – сказав в коментарі The Verge представник Instagram Метью Тай, але відмовився від подальших коментарів.
Контекст
Реакція більшості користувачів на можливі нововведення була негативною. Деякі користувачі погрожували видалити Instagram, якщо зіткнуться з подібними «рекламними паузами», а інші заявили, що зовсім перестануть користуватися соцмережею.
Зараз рекламу, що не відключається, можна побачити у YouTube – минулого року довжина таких роликів збільшилася до 30 секунд. Таку рекламу також показує TikTok і розділ коротких роликів YouTube Shorts, але її можна прокрутити.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.