Категорія
Новини
Дата

«Інтерпайп» відновив продажі труб до США. Логістичні витрати компанії зросли у 2,5 рази

1 хв читання

Українська промислова компанія «Інтерпайп» на початку третьої декади червня вперше з початку війни відправила судно із трубами до США. Про це в інтерв’ю Forbes розповів генеральний директор компанії Андрій Коротков. Він сподівається, що у 20-х числах липня компанія відправить друге судно.

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • Після блокування більшості українських портів російською армією «Інтерпайп» Віктора Пінчука почав вивозити продукцію до Європи автомобільним та залізничним транспортом із подальшою перевалкою через порти.
  • Вартість транспортування продукції для «Інтерпайп» зросла у 2,5–3,5 рази від українського заводу до клієнта. Якщо у довоєнний час витрати на логістику займали 3–4% у собівартості продукції, то зараз вони збільшилися щонайменше у 2,5 рази.
  • Зараз румунські порті – основні порти відвантаження для Interpipe. Компанія також намагається налагодити коридор на північ Європи через порти Бельгії та Нідерландів.

Контекст

Після початку війни Interpipe більше ніж на місяць законсервував виробництво. За перший квартал 2022 року компанія скоротила виробництво сталі на 16%, труб – на 12%, а залізничної продукції на 43%. EBITDA скоротилась на 63% – до $15 млн.

За оцінкою Forbes, вартість компанії зменшилася з лютого в 2,2-2,8 раз до $200-250 млн станом на кінець червня.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні