Інтерпайп

Інтерпайп /Фото DR

25 найрозумніших компаній

Рік заснування: 1990

Рік запуску R&D‑відділу: 2016

Штат R&D‑відділу: 20

Інвестиції в R&D: $100 млн (з 2016‑го)

Керівники напряму: Олександр Овчинніков, Борис Ломакін (на фото)

Для «Інтерпайпу» наявність департаменту розробок – квиток до вищої ліги постачальників колісної та трубної продукції. Бізнес Віктора Пінчука єдиний у СНД домігся контракту на постачання коліс для швидкісних поїздів Deutsche Bahn. R&D‑фахівцям слід забезпечити потрібне співвідношення пластичності, міцності та геометричних параметрів, аби зменшити навантаження на рейки від тертя. Серед інших контрактів, виграних завдяки розробкам, – постачання для копалень у Бразилії, а також метрополітенів у Делі, Анкарі та Баку.

У розпорядженні R&D‑відділу бюджети у розмірі десятків мільйонів доларів. Лише у будівництво лінії для механічної обробки залізничних коліс під експорт вклали $14 млн.

По інший бік «Інтерпайпу» – у трубному департаменті – створили лінійку різьбових з’єднань. Їх можна використовувати для видобутку нафти та газу на свердловинах завглибшки до 8000 м. «На планеті дедалі менше свердловин завглибшки 500–1500 м, звідки можна вільно добувати нафту й газ», – пояснює директор з технічного супроводу продажів Борис Ломакін.

На виробничу лінію для цієї продукції пішло ще $10 млн. Крім «Інтерпайпу» такі труби можуть випускати лише три підприємства: італійська Tenaris, французька Vallourec та японська Sumitomo.

Участь в рейтингах
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Останні новини по темі
Попередній слайд
Наступний слайд