Міжнародний розробник програмного забезпечення DataArt залучив $75 млн інвестицій від американської інвестиційної фірми FTV Capital. Про це пише dev.ua.
⚡️ Хто, на вашу думку, заслуговує на звання «Підприємець року 2024»? Дізнайтесь більше про кожного з кандидатів та проголосуйте за посиланням. Ваш голос визначить переможця номінації «Вибір аудиторії».
Ключові факти
- Угоду підписали на початку 2022 року. Новий інвестор отримав міноритарну частку.
- Капіталізацію компанії після раунду сторони не розкривають.
- Угоду уклали через зростання DataArt у 2021 році – прибутки компанії збільшилися на рекордні 60%, сказано в повідомленні.
- «Додаткове фінансування дасть змогу DataArt зростати ще динамічніше, зміцнювати позиції як провідного постачальника систем і рішень для великих замовників, продовжувати розвиватися, зокрема, у сферах хмарних технологій та управління даними», – цитується в пресрелізі.
Контекст
DataArt – міжнародна компанія, яка займається аутсорсингом програмного забезпечення, що спеціалізується в галузі інтернет-додатків, технологій IoT, корпоративних баз даних та інструментів промислової автоматизації. Компанія була заснована у 1997 році. На кінець 2021 року була представлена більш ніж 20 офісами у США, країнах Європи та Латинської Америки. У 2021 році доходи DataArt досягли $290 млн.
Наприкінці лютого DataArt оголосила про припинення інвестицій, найму та розвитку бізнесу в РФ. У російських офісах DataArt працювало 1000 співробітників, розповідала DOU бренд-менеджерка Анна Великоіваненко. Це 17,5% глобального штату. Оцінити частку російського офісу у доходах складніше, оскільки DataArt не публічна компанія. Дві російські юрособи, що напряму належать американській компанії, у 2020 році, за даними Spark-Interfax, отримали $15,5 млн доходів – близько 8,4% від загальних.
У червні інвестиційно-керуюча компанія N3 group та Арсен Галстян придбали російський підрозділ DataArt. Російське представництво DataArt складалося з шести офісів — у Воронежі (найбільший), у Петербурзі, Ростові-на-Дону, Краснодарі, Казані та Москві, а також ремоут-офісу. Нова компанія, зібрана з активів DataArt, працюватиме самостійно під брендом ITentika.
У липні 2021 у DataArt було понад 2600 спеціалістів в Україні. У 2022 році DataArt найняли на роботу понад 870 нових співробітників. 17% наймів припали на Латинську Америку. У найближчі два роки компанія планує найняти в цьому регіоні ще понад 2000 інженерів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.