Категорія
Новини
Дата

Керівництво «Антонова» не вжило заходів для збереження «Мрії». СБУ повідомила деталі розслідування

Службові особи ДП «Антонов» не вжили належних заходів для збереження літака АН-225 «Мрія», а також перешкоджали Силам оборони в організації протиповітряної та наземної охорони летовища, заявляє Служба безпеки України.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • СБУ встановлює обставини знищення літака АН-225 «Мрія» і, зокрема, те, чому керівництво ДП «Антонов» не вжило всіх необхідних заходів для його збереження. Проведено низку обшуків у межах відповідного кримінального провадження.
  • Розслідування встановило, що службові особи, попри застереження державних органів, не вжили належних заходів до збереження літака. Також в СБУ заявили, що окремі працівники підприємства тривалий час перешкоджали Силам оборони в організації протиповітряної та наземної охорони летовища. «Усе це призвело до знищення АН-225 та ще кількох літаків», – йдеться в повідомленні СБУ.
  • Водночас під час встановлення осіб, винних у підривній діяльності проти України, виявлено й факти інших злочинів, заявляє спецслужба.
  • Колишнього гендиректора ДП викрито на організації незаконного переправлення за кордон українців призовного віку. За даними слідства, у березні цього року посадовець подав до Держприкордонслужби список співробітників, які виїжджають за кордон для техобслуговування літаків. Але до складу групи на відрядження він включив сторонніх осіб. Серед них – його близький родич. Таким чином, ухилянти змогли перетнути кордон під виглядом фахівців-авіабудівельників, заявили в СБУ.
  • За цим фактом ексдиректору вже повідомлено про підозру за ч. 2 ст. 332 (незаконне переправлення осіб через державний кордон України) Кримінального кодексу України.

Контекст

Наприкінці лютого ДП «Антонов» повідомило про втрату найбільшого у світі транспортного літака «Мрія». Він постраждав під час боїв за аеропорт Гостомель, який намагались захопити російські окупанти.

Втрата «Мрії» – одна з можливих причин звільнення попереднього керівника «Антонова» Сергія Бичкова. За версією командира екіпажу «Мрії» Дмитра Антонова, менеджмент компанії міг врятувати літак, якби перегнав його до іншої країни, але не зробив цього. У ДП «Антонов» звинувачення відкинули.

ДП «Антонов» оцінює свої збитки через війну в понад $1 млрд, плюс – найбільший у світі транспортник Ан-225 «Мрія». Крім того, повністю знищено літаки Ан-74, Ан-26. Серйозно пошкоджено Ан-22 «Антей». Також пошкоджено Ан-132Д, Ан-28, Ан-148 та модернізований «Руслан» – Ан-124-100М-150.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні