Категорія
Новини
Дата

Китайська Xiaomi веде переговори про виробництво електромобілів під брендом BAIC – Bloomberg

1 хв читання

Китайська корпорація Xiaomi Corp почала переговори з Beijing Automotive Group Co. (BAIC) про співпрацю у виробництві електромобілів. Таким чином технологічний гігант прагне виконати обіцянку виробляти свої власні автомобілі до 2024 року, пише Bloomberg із посиланням на джерела.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Наразі обговорюються різні варіанти, включно з купівлею Xiaomi частки в пекінського заводу Hyundai No.2, який має повну ліцензію на виробництво автомобілів у Китаї. 
  • За інформацією джерел, Xiaomi розглядає можливість обʼєднання виробництва, оскільки стикається із затримками в отриманні ліцензії на самостійне виробництво автомобілів.
  • У межах співпраці можуть зʼявитися автомобілі, які випускає бренд електромобілів Beijing Automotive. 
  • У той час як застарілий завод Hyundai No.2 потребує суттєвої модернізації для виробництва електромобілів, BAIC має виробничі потужності, які можна використовувати для виробництва автомобілів Xiaomi-BAIC, додали вони.
  • Акції BAIC Motor Corp, контрольним акціонером якої є BAIC Group, зросли на 30,5%. Xiaomi у Гонконгу компенсувала втрати на 0,7% і зросла на 3,3%, тоді як акції BAIC BluePark у Шанхаї підскочили на 10% денного ліміту.
  • Обговорення попередні, і немає жодних гарантій, що переговори приведуть до угоди, кажуть джерела. 

Контекст

Ця співпраця дала б змогу співзасновнику Xiaomi Лей Цзюню виконати обіцянку інвестувати близько $10 млрд протягом 10 років у виробництво автомобілів під брендом Xiaomi. 

BAIC та південнокорейський автовиробник Hyundai Motor Co. відкрили завод Hyundai No.2 у Пекіні у 2008 році як спільне підприємство. Збитки на цьому підприємстві можуть, як і раніше, позначатися на доходах BAIC, оскільки відновлення продажів партнерства стримується іміджем бренду бюджетних автомобілів, тоді як рівень завантаження заводів щосили намагається перевищити 50%, писали в березні аналітики Bloomberg Intelligence.

Декілька фірм у китайському секторі електромобілів отримали дозволи на виробництво автомобілів унаслідок придбань. 

WM Motor Holdings Ltd., яка розглядає можливість залучення $1 млрд у ході первинного публічного розміщення акцій у Гонконгу, купила Huanghai Auto у 2017 році для отримання ліцензії. 

Li Auto Inc. отримала ліцензію, придбавши Chongqing Lifan Auto Co. за 650 млн юанів ($95 млн) у 2018 році.

У 2021 році китайський виробник смартфонів Xiaomi Corp планував створювати електрокари під власним брендом на заводі Great Wall Motor. Great Wall базується в місті Баодін і є найбільшим виробником пікапів у Китаї, зазначає Reuters. Торік автовиробник продав 1,11 млн автомобілів. Great Wall Motor почала постачати свою продукцію до Європи у вересні 2006 року. Компанія також будує завод із виробництва електромобілів у Китаї разом із німецьким BMW AG.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд