На два сольні концерти Klavdia Petrivna – 30 і 31 серпня – у «Палаці спорту» прийшли 16 000 глядачів. Про це повідомив співзасновник та СЕО Concert.ua Дмитро Феліксов.
Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.
Ключові факти
- Продаж квитків на сольні концерти співачки стартував 24 квітня. «В електронній черзі – тисячі людей, та за першу годину понад 2000 щасливчиків мають свій квиток», – писав на Facebook-сторінці Феліксов.
- Дохід від продажу квитків СЕО Concert.ua поки не розкриває. Forbes оцінив його у 10-10,5 млн грн до сплати податків – за умови, що ціни на квитки не змінювались впродовж періоду продажів. Найдешевший квиток коштував 499 грн, ціна найдорожчого – 7499 грн, пише 24tv.ua.
- Обидва концерти – партнерські події Concert.ua з командою виконавиці, лейблом Nebo Music. «Ще зводимо всі витрати, але виглядає, що значного доходу не буде – можливо, його не буде зовсім», – каже Феліксов. Він пояснює це значними інвестиціями у підготовку, технічну частину, костюми та «все, щоб створити яскраве шоу».

- Категорія
- Рейтинги
- Дата
Контекст
30 та 31 серпня відбулись перші два сольні концерти Klavdia Petrivna. Від початку карʼєри Klavdia Petrivna зберігала інкогніто. Чому така секретність? «Переймалась, як аудиторія сприйме дебютну роботу», – каже співзасновниця лейблу Nebo Music Катерина Шевченко. Таємниця розкрилась 31 серпня у «Палаці спорту»: артисткою виявилась Соломія Опришко.
Перші демозаписи Klavdia Petrivna зʼявились на TikTok у липні 2023-го, на стримінги треки співачки потрапили восени. Лише на Spotify її слухають понад 636 000 користувачів – це більше, ніж у Dorofeeva чи Yaktak на тому ж сервісі. Менеджментом співачки займається лейбл Nebo Music, а дистрибуцією пісень – лейбл Pomitni.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.