Категорія
Новини
Дата

Компанія Ringostat з групи Netpeak запустила AI-інструмент для контролю відділів продажу. Що він уміє

2 хв читання

Платформа телефонії, колтрекінгу та наскрізної аналітики Ringostat, що є частиною групи IT-компаній Netpeak Group, запустила Ringostat AI. Це новий продукт на основі штучного інтелекту для команд продажу. Про це йдеться в пресрелізі компанії.

Ключові факти

  •  Ringostat AI дозволяє керівникам відділів продажів не витрачати час на прослуховування та аналіз записів розмов, щоб оцінити роботу менеджерів.
  • Прослуховування дзвінків – основа контролю відділу продажів і навчання нових співробітників, ідеться в релізі. Ringostat AI перекладає діалог з мови комунікації на мову, зрозумілу користувачу, аналізує, розшифровує та надає поради щодо подальших кроків.
  • «Ще у 2015 році ця ідея була записана у планах розвитку нашої платформи. Але на той час особливості технологій не дозволяли зробити корисний і доступний продукт для користувачів», – цитується в релізі CVO і засновника Ringostat.

Яку інформацію надає Ringostat AI про кожен виклик

  1. Розшифровка діалога, перекладена англійською мовою. Це допоможе зрозуміти, як команда працює з іноземними покупцями, навіть якщо керівник не володіє їхніми мовами. А розшифрований текст буде ще легше сприймати візуально, ніж на слух.
  2. Оцінка, чи потрібно приділити увагу діалогу (від 1 до 10), і стислий опис, чому саме.
  3. Перелік ключових моментів розмови.
  4. Поради з кращими наступними кроками, які має здійснити менеджер після розмови. Наприклад, надіслати документи клієнту.
  5. Помилки спеціаліста під час розмови та стислий опис їх сенсу.
  6. Висновок, чи менеджеру вдалося виконати завдання клієнта, та прогноз ймовірності продажу.
  7. Загальний настрій розмови: наприклад, позитивний, нейтральний, негативний. Настрій також фіксується за обома учасникам діалога.
  • Продукт працює з аудіозаписами розмов, що здійснює платформа Ringostat. Він надає звітність як за кожним дзвінком, так і вибірку за всіма діалогами, де показується зведена інформація про кожен. «Раніше за відсутності польськомовного тімліда було важко контролювати, як відбуваються розмови з клієнтами з Польщі. А тепер ми маємо текстовий переклад кожної розмови, тож ця проблема вирішилася», – зазначає Костянтин Червяков, ССО Ringostat.

Контекст

Ringostat – це частина Netpeak Group, українська платформа колтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики. У портфоліо клієнтів Ringostat понад 1300 компаній, серед яких Peugeot, Mercedes-Benz, Jooble, OLX.

ШІ-лихоманка почалася наприкінці листопада 2022 року, коли OpenAI – американська лабораторія ШІ, серед співвласників якої Ілон Маск – презентувала свою розробку ChatGPT на базі просунутої нейромережевої моделі GPT-3.5. Мовна модель на базі ШІ може відповідати на запитання, допомагати зі складанням листів, есе та написанням коду. 

Уже за тиждень ChatGPT мав понад 1 млн користувачів. І в OpenAI планують лише нарощувати темп – у 2023-му в компанії очікують до $200 млн доходу, а вже за рік – $1 млрд.

ChatGPT зараз вважають найпрофесійнішим чат-ботом, який може відповідати на запитання зрозумілою мовою. Він привернув більше уваги користувачів, аніж розробки Google Al LaMDA або Meta – BlenderBot. Хоча всі три мають спільну проблему – вони можуть давати неправдиву та упереджену відповідь.

Bard побудований на основі технології штучного інтелекту Google, відомої як LaMDA, або мовна модель для діалогових додатків, і був навчений текстовими даними, взятими з відкритої мережі. Він також ґрунтується на результатах пошуку Google, що є додатковим рівнем навчання, що означає, що він з меншою ймовірністю суперечитиме собі хибною інформацією.

8 лютого ринкова вартість Alphabet Inc. знизилася на $100 млрд після того, як її новий чат-бот Bard поділився недостовірною інформацією в рекламному ролику, а захід компанії не викликав фурору, що посилило побоювання, що материнська компанія Google програє конкурентові – Microsoft Corp., пише Reuters.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд