Платформа телефонії, колтрекінгу та наскрізної аналітики Ringostat, що є частиною групи IT-компаній Netpeak Group, запустила Ringostat AI. Це новий продукт на основі штучного інтелекту для команд продажу. Про це йдеться в пресрелізі компанії.
Ключові факти
- Ringostat AI дозволяє керівникам відділів продажів не витрачати час на прослуховування та аналіз записів розмов, щоб оцінити роботу менеджерів.
- Прослуховування дзвінків – основа контролю відділу продажів і навчання нових співробітників, ідеться в релізі. Ringostat AI перекладає діалог з мови комунікації на мову, зрозумілу користувачу, аналізує, розшифровує та надає поради щодо подальших кроків.
- «Ще у 2015 році ця ідея була записана у планах розвитку нашої платформи. Але на той час особливості технологій не дозволяли зробити корисний і доступний продукт для користувачів», – цитується в релізі CVO і засновника Ringostat.
Яку інформацію надає Ringostat AI про кожен виклик
- Розшифровка діалога, перекладена англійською мовою. Це допоможе зрозуміти, як команда працює з іноземними покупцями, навіть якщо керівник не володіє їхніми мовами. А розшифрований текст буде ще легше сприймати візуально, ніж на слух.
- Оцінка, чи потрібно приділити увагу діалогу (від 1 до 10), і стислий опис, чому саме.
- Перелік ключових моментів розмови.
- Поради з кращими наступними кроками, які має здійснити менеджер після розмови. Наприклад, надіслати документи клієнту.
- Помилки спеціаліста під час розмови та стислий опис їх сенсу.
- Висновок, чи менеджеру вдалося виконати завдання клієнта, та прогноз ймовірності продажу.
- Загальний настрій розмови: наприклад, позитивний, нейтральний, негативний. Настрій також фіксується за обома учасникам діалога.
- Продукт працює з аудіозаписами розмов, що здійснює платформа Ringostat. Він надає звітність як за кожним дзвінком, так і вибірку за всіма діалогами, де показується зведена інформація про кожен. «Раніше за відсутності польськомовного тімліда було важко контролювати, як відбуваються розмови з клієнтами з Польщі. А тепер ми маємо текстовий переклад кожної розмови, тож ця проблема вирішилася», – зазначає Костянтин Червяков, ССО Ringostat.
Контекст
Ringostat – це частина Netpeak Group, українська платформа колтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики. У портфоліо клієнтів Ringostat понад 1300 компаній, серед яких Peugeot, Mercedes-Benz, Jooble, OLX.
ШІ-лихоманка почалася наприкінці листопада 2022 року, коли OpenAI – американська лабораторія ШІ, серед співвласників якої Ілон Маск – презентувала свою розробку ChatGPT на базі просунутої нейромережевої моделі GPT-3.5. Мовна модель на базі ШІ може відповідати на запитання, допомагати зі складанням листів, есе та написанням коду.
Уже за тиждень ChatGPT мав понад 1 млн користувачів. І в OpenAI планують лише нарощувати темп – у 2023-му в компанії очікують до $200 млн доходу, а вже за рік – $1 млрд.
ChatGPT зараз вважають найпрофесійнішим чат-ботом, який може відповідати на запитання зрозумілою мовою. Він привернув більше уваги користувачів, аніж розробки Google Al LaMDA або Meta – BlenderBot. Хоча всі три мають спільну проблему – вони можуть давати неправдиву та упереджену відповідь.
Bard побудований на основі технології штучного інтелекту Google, відомої як LaMDA, або мовна модель для діалогових додатків, і був навчений текстовими даними, взятими з відкритої мережі. Він також ґрунтується на результатах пошуку Google, що є додатковим рівнем навчання, що означає, що він з меншою ймовірністю суперечитиме собі хибною інформацією.
8 лютого ринкова вартість Alphabet Inc. знизилася на $100 млрд після того, як її новий чат-бот Bard поділився недостовірною інформацією в рекламному ролику, а захід компанії не викликав фурору, що посилило побоювання, що материнська компанія Google програє конкурентові – Microsoft Corp., пише Reuters.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.