Категорія
Новини
Дата

Kormotech за минулий рік наростив оборот до $152 млн, частка продажів за кордоном зросла до 31%

1 хв читання

Ростислав Вовк /з архіву «Кормотех»

Ростислав Вовк Фото з архіву «Кормотех»

Виробник кормів для котів і собак Kormotech завершив 2023 рік з оборотом у $152 млн, що на $28 млн більше показника попереднього року і на $2 млн перевищило прогнози компанії. Об’єм продажів сягнув 77 400 т, що на 10 500 т (на 15,7%) більше, ніж у 2022 році. Про це йдеться у пресрелізі компанії.

Ключові факти

  • Kormotech заявив про збільшення частки продажів за межами України. Відповідно, співвідношення продажів за кордоном та в Україні становить 31%/69% у тоннах відповідно. Як уточнили Forbes у компанії, за рік динаміка експорту склала +4-5%.
  • Найбільш динамічно бренди Kormotech приростали в порівнянні до минулорічного об’єму продажів на ринках Румунії (35%), Польщі (11%) та Молдови (11%). 
  • За минулий рік компанія підписала контракти з партнерами з Південної Кореї, Малайзії, розпочала продажі в Фінляндії, активно розвивається на ринках Іспанії та Італії, розширивши свою присутність до 42 країн світу. 
  • Компанія зазначила, що на ринку України зберігається тренд уповільненого росту ринку – плюс 3% до попереднього року.
  • Загальний обсяг інвестицій у розширення виробництва в Україні та Литві протягом 2023 року склав €6,55 млн. Це дозволило виробити загалом 73 300 т корму, порівняно з 59 800 т минулорічних обсягів виробництва, зазначається у пресрелізі.
Kormotech за минулий рік наростив оборот до $152 млн, частка продажів за кордоном зросла до 31% /з архіву «Кормотех»

Kormotech за минулий рік наростив оборот до $152 млн, частка продажів за кордоном зросла до 31% Фото з архіву «Кормотех»

Контекст

У вересні 2023-го компанія запустила Kormotech Ventures – венчурний фонд для інвестицій у стартапи у сфері турботи про тварин. Також «Кормотех» придбала контрольний пакет Rocketo, молодого литовського виробника органічних кормів.

Що планує виробник у наступній пятирічній стратегії, чим закінчився експеримент із запуском бізнесу в США та що радить невеликим виробникам, які хочуть вийти на міжнародний ринок, розповів СЕО та співвласник «Кормотех» Ростислав Вовк у «Business Breakfast з Володимиром Федоріним» від Forbes.

Kormotech з 2003 року виробляє харчування для котів і собак під брендами Optimeal, CLUB 4 PAWS, Гав!, Мяу!. Компанія має виробничі потужності в Україні та ЄС. 

Асортимент налічує понад 650 позицій. Kormotech реалізує у 42 країнах світу продукцію брендів та власних торгових марок партнерів.

За 2022 рік «Кормотех» збільшив виторг зі $110 млн до $124 млн. Зростати допоміг експорт, який підскочив майже на чверть. Це можна вважати гарним результатом, з огляду на те, що компанія пішла з ринку Білорусі, на який припадало до 15% закордонних продажів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд