«Кормотех» /з архіву «Кормотех»
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Хрумти українським. Як виробнику кормів для тварин вдалося збільшити виторг у рік великої війни

7 хв читання

Сімейний бізнес. Юліана Волк очолила групу швидкого реагування Export New Era, підставивши плече чоловіку Ростиславу. Фото з архіву «Кормотех»

Прагнення продовжити експансію під час війни змусило львівський «Кормотех» зламати ефективну організаційну структуру та перевигадати маркетинг. Спрацювало

Новий номер журналу Forbes Україна /Олександр Чекменьов

Новий номер журналу Forbes Україна

Цей матеріал із останнього номеру Forbes. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: 50 найбільших експортерів країни, вісім детальних кейсів вдалої експансії, рік війни Зеленського, пригоди Баффета в Україні, реанімація бізнесу Rozetka та все про ШІ-лихоманку.

За воєнний рік український виробник кормів для тварин «Кормотех» збільшив виторг зі $110 млн до $124 млн. Зростати допоміг експорт, який підскочив майже на чверть. Непересічний результат, особливо враховуючи, що компанія пішла з ринку Білорусі, на який припадало до 15% закордонних продажів.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд