Прагнення продовжити експансію під час війни змусило львівський «Кормотех» зламати ефективну організаційну структуру та перевигадати маркетинг. Спрацювало
Новий номер журналу Forbes Україна
Цей матеріал із останнього номеру Forbes. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: 50 найбільших експортерів країни, вісім детальних кейсів вдалої експансії, рік війни Зеленського, пригоди Баффета в Україні, реанімація бізнесу Rozetka та все про ШІ-лихоманку.
За воєнний рік український виробник кормів для тварин «Кормотех» збільшив виторг зі $110 млн до $124 млн. Зростати допоміг експорт, який підскочив майже на чверть. Непересічний результат, особливо враховуючи, що компанія пішла з ринку Білорусі, на який припадало до 15% закордонних продажів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.