Понад 10 000 абонентів «Київстар» та понад 2800 абонентів «Vodafone Україна» перенесли свої номери на lifecell в період з 10 по 18 грудня. Про це свідчать дані Центральної бази даних, що адмініструється Українським державним центром радіочастот (УДЦР) йдеться у відповіді пресслужби відомства на запит Forbes.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ключові факти
- 16 грудня УДЦР зафіксував 17012 заявок на перенесення номера, йдеться у відповіді пресслужби відомства на запит Forbes. «Це майже в чотири рази перевищило середньодобове навантаження на ЦБД за весь час функціонування Системи», – додають у відомстві.
- «У грудні відбулося різке зростання попиту на послугу перенесення номерів до lifecell, що значно перевищило технічні можливості Централізованої бази даних», – йдеться у відповіді пресслужби lifecell на запит Forbes.
- Таке навантаження призвело до уповільнення роботи ЦБД, збільшення часу на опрацювання повідомлень та накопичення черг відправки повідомлень, що викликало уповільнення в обробці процесів перенесення номерів, йдеться у відповіді пресслужби УДЦР.
- Через це система призупинить роботу в період з 08:30 ранку 20 грудня до 16:15 того ж дня, йдеться на сайті НКЕК. «Зупинка роботи ЦБД на технічне обслуговування на 6 годин та збільшення пропускної потужності систем дозволить обробляти близько 20 000 заявок на добу», – додають у відомстві.
- «Держава терміново у три рази збільшує потужності Центральної бази даних і ми дякуємо за цю оперативну реакцію. Адже кількість абонентів, які зараз виявили намір перейти до lifecell, сильно перевантажила систему», – каже СЕО групи компаній DVL Михайло Шелемба.
Контекст
6 грудня найбільший в Україні оператор мобільного зв’язку «Київстар» анонсував підвищення вартості тарифів у середньому на 25%. 16 грудня другий за кількістю абонентів оператор «Vodafone Україна» оголосив про підвищення тарифів передплати в середньому на 37%. Наступного дня після оголошення про підвищення тарифів «Vodafone Україна» відтермінував це рішення для абонентів, які вже користуються, йдеться у відповіді пресслужби оператора «Економічній правді». Для нових клієнтів, які стануть абонентами Vodafone і здійснять перший дзвінок до 20 січня 2025-го, компанія також надасть три пакети послуг поспіль за старою вартістю.
Мобільний оператор lifecell поки не планує підвищення тарифів, йшлося у відповіді пресслужби компанії на запит Forbes Ukraine від 10 грудня. Нині для абонентів третього гравця є альтернативні пропозиції з фіксованою вартістю до кінця 2025-го.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.