Скоригований прибуток німецького авіаперевізника Lufthansa до вирахування відсотків та податків у другому кварталі цього року досяг €1,1 млрд, що на 177% більше, ніж за такий самий період минулого року, і є рекордом для компанії, пише Financial Times.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Значний попит разом із обмеженою пропозицією дав змогу авіакомпаніям стягувати вищу плату.
- Lufthansa прогнозує збереження попиту на поїздки та високі ціни на квитки до кінця року.
- Німецький авіаперевізник заявив, що очікує, що його прибутковість – середня сума доходу, отриманого на одного пасажира на милю, – зросте у 2023-му навіть у порівнянні з «рекордним рівнем попереднього року».
- Група Lufthansa, до якої входять Eurowings і швейцарські перевізники, перевезла понад 55 млн пасажирів у період з січня по червень, що приблизно на третину більше, ніж у 2022 році, але все ж менше рівня 2019-го через повсюдну нестачу персоналу в цьому секторі.
- Генеральний директор Lufthansa Карстен Шпор заявив, що в 2023 році компанія наймає в середньому 1000 нових співробітників на місяць, оскільки очікує, що результати цього року будуть «одними із найкращих в історії Lufthansa Group».
Контекст
Значний попит у поєднанні з обмеженою пропозицією дав змогу авіакомпаніям встановлювати вищі ціни, при цьому зростання середньої вартості авіаквитків випереджає інфляцію.
Відновлення прибутку свідчить про різку зміну в галузі. Три роки тому, на початку пандемії, Шпор попередив, що компанія стане значно меншою.
Криза спонукала уряд Німеччини запропонувати Lufthansa пакет допомоги у розмірі €9 млрд на тлі більш широкого занепокоєння щодо майбутнього авіаційної галузі. Lufthansa відтоді повернула гроші, і Берлін продав 20-відсоткову частку компанії.
Акції Lufthansa впали на 6% у четвер, 3 серпня, уранці. Аналітики Deutsche Bank кажуть, що інвестори, найімовірніше, будуть розчаровані зростанням витрат, що призведе до збільшення маржі. Хоча вищі ціни на квитки покриють зростання цін, вищі ціни, що стягують аеропорти, і витрати на технічне обслуговування, що зростають, означають, що вартість перевезення пасажирів зросла на 7% порівняно з минулим роком, додали вони.
Компанія заявила, що завдяки відновленню попиту на далекомагістральні рейси цього року вона планує повернути в експлуатацію ще два Airbus A380 – найбільший у світі двоповерховий пасажирський літак. Там додали, що наступного року представить нові Boeing 787 та Airbus A350.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.