Глобальний індекс цін на авіаційне паливо, що підтримується S&P Global, зріс на 20% із 7 грудня, тоді як ціни на східному узбережжі США зросли приблизно на 77%, пише The Wall Street Journal. Зростання попиту також призвело до зростання цін, оскільки мільйони китайських мандрівників подорожували під час святкування Нового року.
Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.
Ключові факти
- У той час як світовий попит на бензин і дизельне паливо вже відновився після спаду, спричиненого пандемією, споживання реактивного палива тільки зараз починає зростати.
- Вторгнення Росії до України у лютому 2022 року призвело до різкого зростання цін на нафтопродукти після того, як західні санкції обмежили російський експорт.
- Навіть з урахуванням нещодавнього стрибка ціни на авіаційне паливо ще не досягли минулорічних максимумів. Це повʼязано з тим, що ціна авіапалива складається з вартості сирої нафти, необхідної для його виробництва, і надбавки, що стягується виробниками та дистрибʼюторами, а ціни на сиру нафту впали приблизно на 37% з червня минулого року.
- Ціни на авіаквитки різко зросли порівняно з цінами у 2020 та 2021 роках. Більш високі ціни на пальне призвели до зростання цін на авіаквитки минулого року, так само як і брак робочих місць, більш висока вартість робочої сили та високий попит з боку споживачів. За словами аналітиків, нещодавній стрибок цін на реактивне паливо ще не був повністю врахований у вартості авіаквитків.
- Зростання активності польотів в Азії, особливо після скасування Китаєм обмежень на поїздки через COVID-19 8 січня, спричиняє стрибок попиту на авіагас. За даними консалтингової фірми Kayrros, яка відстежує рейси та використовує дані моделей літаків для оцінки споживання, попит перевищив торішній рівень на 33% у середині січня.
- Деякі американські авіапасажири також були спантеличені різко підвищеними тарифами.

- Категорія
- Рейтинги
- Дата
Контекст
Відновлення міжнародних польотів Китаєм допоможе підняти глобальні авіаперевезення до допандемічного рівня до середини цього року, навіть незважаючи на те, що брак нових літаків продовжує заважати повному відновленню галузі.
У компанії заявили, що після 70-відсоткового відновлення пасажиропотоку минулого року завдяки Європі й Північній Америці саме Азія стимулюватиме зростання в 2023 році, чому сприятиме відкриття кордонів Китаєм. Прогноз компанії є найоптимістичнішим за три роки після того, як COVID-19 зупинив галузь.
Раніше American Express Global Business Travel прогнозувала, що у 2023 році вартість авіаквитків по всьому світу зросте аж на 12% на маршрутах Європа – Азія та на 10% – на рейсах Північна Америка – Азія.



Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.