Мережа бюджетних магазинів «Аврора» має намір збільшити виторг у 2023 році до 25 млрд грн, повідомив співзасновник мережі Лев Жиденко у проєкті «Business Breakfast із Володимиром Федоріним» від Forbes Ukraine. Минулого року «Аврора» збільшила виторг у майже 2,4 раза, до 14 млрд.
Ключові факти
- За словами співзасновника «Аврори», минулого року компанія зростала завдяки тому, що у 2021-му і попередніх роках активно працювала та залучала інвестиції.
- «Ми орієнтуємося на 25 млрд грн, але намагаємося перевиконати це», – заявив він, відповідаючи на запитання щодо очікуваного виторгу в цьому році.
- Таким чином, виторг компанії може зрости на 78,6%, порівняно з показником 2022 року.
- Жиденко повідомив, що через декілька років мережа прагне досягти позначки у 2400 магазинів.
- «Аврора» планує вихід на іноземні ринки і розглядає у якості першого – Румунію.
- «Перший магазин буде у вересні, там уже зараз працює команда, яка веде цю підготовку, вже є СЕО цього підрозділу, відповідно, робота йде», – повідомив Жиденко.
Контекст
Найбільша в Україні мережі магазинів формату one dollar store «Аврора» за 2022 рік відкрила з нуля або відновила 125 магазинів, усього їх кількість сягнула 880. Виторг мережі зріс більш ніж удвічі: з 5,8 млрд грн до 13,9 млрд грн.
Серед найбільших українських ритейлерів «Аврора» має найкращу динаміку за минулий рік.
У 2023 році полтавський ритейлер планує перевищити показники 2022-го за кількістю відкриттів та вийти на ринок Румунії.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.