Категорія
Новини
Дата

Мережа бюджетних магазинів «Аврора» цьогоріч планує збільшити виторг майже на 80%, до 25 млрд грн

1 хв читання

Мережа бюджетних магазинів «Аврора» має намір збільшити виторг у 2023 році до 25 млрд грн, повідомив співзасновник мережі Лев Жиденко у проєкті «Business Breakfast із Володимиром Федоріним» від Forbes Ukraine. Минулого року «Аврора» збільшила виторг у майже 2,4 раза, до 14 млрд. 

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • За словами співзасновника «Аврори», минулого року компанія зростала завдяки тому, що у 2021-му і попередніх роках активно працювала та залучала інвестиції. 
  • «Ми орієнтуємося на 25 млрд грн, але намагаємося перевиконати це», – заявив він, відповідаючи на запитання щодо очікуваного виторгу в цьому році.
  • Таким чином, виторг компанії може зрости на 78,6%, порівняно з показником 2022 року.
  • Жиденко повідомив, що через декілька років мережа прагне досягти позначки у 2400 магазинів.
  • «Аврора» планує вихід на іноземні ринки і розглядає у якості першого – Румунію.
  • «Перший магазин буде у вересні, там уже зараз працює команда, яка веде цю підготовку, вже є СЕО цього підрозділу, відповідно, робота йде», – повідомив Жиденко.

Контекст

Найбільша в Україні мережі магазинів формату one dollar store «Аврора» за 2022 рік відкрила з нуля або відновила 125 магазинів, усього їх кількість сягнула 880. Виторг мережі зріс більш ніж удвічі: з 5,8 млрд грн до 13,9 млрд грн.

Серед найбільших українських ритейлерів «Аврора» має найкращу динаміку за минулий рік.

У 2023 році полтавський ритейлер планує перевищити показники 2022-го за кількістю відкриттів та вийти на ринок Румунії. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд