Категорія
Новини
Дата

Мережа бюджетних магазинів «Аврора» цьогоріч планує збільшити виторг майже на 80%, до 25 млрд грн

Мережа бюджетних магазинів «Аврора» має намір збільшити виторг у 2023 році до 25 млрд грн, повідомив співзасновник мережі Лев Жиденко у проєкті «Business Breakfast із Володимиром Федоріним» від Forbes Ukraine. Минулого року «Аврора» збільшила виторг у майже 2,4 раза, до 14 млрд. 

📲 45 секунд – на один пост, 20 хвилин на день, щоб дізнатися головні економічні та бізнесові новини. Підписуйтеся на Telegram-канал Forbes Ukraine, щоб економити час.

Ключові факти

  • За словами співзасновника «Аврори», минулого року компанія зростала завдяки тому, що у 2021-му і попередніх роках активно працювала та залучала інвестиції. 
  • «Ми орієнтуємося на 25 млрд грн, але намагаємося перевиконати це», – заявив він, відповідаючи на запитання щодо очікуваного виторгу в цьому році.
  • Таким чином, виторг компанії може зрости на 78,6%, порівняно з показником 2022 року.
  • Жиденко повідомив, що через декілька років мережа прагне досягти позначки у 2400 магазинів.
  • «Аврора» планує вихід на іноземні ринки і розглядає у якості першого – Румунію.
  • «Перший магазин буде у вересні, там уже зараз працює команда, яка веде цю підготовку, вже є СЕО цього підрозділу, відповідно, робота йде», – повідомив Жиденко.

Контекст

Найбільша в Україні мережі магазинів формату one dollar store «Аврора» за 2022 рік відкрила з нуля або відновила 125 магазинів, усього їх кількість сягнула 880. Виторг мережі зріс більш ніж удвічі: з 5,8 млрд грн до 13,9 млрд грн.

Серед найбільших українських ритейлерів «Аврора» має найкращу динаміку за минулий рік.

У 2023 році полтавський ритейлер планує перевищити показники 2022-го за кількістю відкриттів та вийти на ринок Румунії. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні