Острови скарбів. У магазини «Аврора» під час повномасштабної війни прийшов середній клас /Володимир Герасимов для Forbes Україна
Категорія
Компанії
Дата

Ритейлер-чемпіон. Мережа бюджетних магазинів «Аврора» виросла за воєнний рік у понад два рази. Як їй це вдалося

Острови скарбів. У магазини «Аврора» під час повномасштабної війни прийшов середній клас Фото Володимир Герасимов для Forbes Україна

Мало кому з топгравців українського ритейлу вдалося хоча б втримати довоєнні показники, дискаунтер «Аврора» зміг зрости більш ніж у два рази. Як?

Новий номер журналу Forbes Україна

Новий номер журналу Forbes Україна

Цей матеріал – із останнього номера Forbes. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: найкращі роботодавці воєнного часу, 50 лідерок України, дилема необанку Revolut, школа СЕО від Genesis, рекорди ОККО, злет і падіння Айбокс банку, залізна леді ЗСУ та ще понад 10 історій.

«Інвестувати в ЗСУ вигідно, бо ЗСУ – це деокупація», – напівжартома каже СЕО мережі магазинів недорогих побутових товарів «Аврора» Тарас Панасенко, 35. Його компанія «інвестувала» в ЗСУ близько 70 млн грн і вже отримує «дивіденди». «Аврора» однією з перших відкриває або відновлює магазини на деокупованих територіях. Продажі в таких точках удвічі вищі за виторг «звичайних» магазинів.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні