Острови скарбів. У магазини «Аврора» під час повномасштабної війни прийшов середній клас /Володимир Герасимов для Forbes Україна
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Ритейлер-чемпіон. Мережа бюджетних магазинів «Аврора» виросла за воєнний рік у понад два рази. Як їй це вдалося

6 хв читання

Острови скарбів. У магазини «Аврора» під час повномасштабної війни прийшов середній клас Фото Володимир Герасимов для Forbes Україна

Мало кому з топгравців українського ритейлу вдалося хоча б втримати довоєнні показники, дискаунтер «Аврора» зміг зрости більш ніж у два рази. Як?

Новий номер журналу Forbes Україна

Новий номер журналу Forbes Україна

Цей матеріал – із останнього номера Forbes. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: найкращі роботодавці воєнного часу, 50 лідерок України, дилема необанку Revolut, школа СЕО від Genesis, рекорди ОККО, злет і падіння Айбокс банку, залізна леді ЗСУ та ще понад 10 історій.

«Інвестувати в ЗСУ вигідно, бо ЗСУ – це деокупація», – напівжартома каже СЕО мережі магазинів недорогих побутових товарів «Аврора» Тарас Панасенко, 35. Його компанія «інвестувала» в ЗСУ близько 70 млн грн і вже отримує «дивіденди». «Аврора» однією з перших відкриває або відновлює магазини на деокупованих територіях. Продажі в таких точках удвічі вищі за виторг «звичайних» магазинів.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд