Meta Platforms Марка Цукерберга офіційно представила додаток мікроблогів Threads, який називають прямим конкурентом соцмережі Twitter Ілона Маска, що наразі переживає труднощі, пише Bloomberg. За перші години додаток завантажили понад 5 млн разів.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Додаток зібрав понад 5 млн реєстрацій за перші чотири години, повідомив Цукерберг у своєму обліковому записі Threads. Однак це ще дуже далеко від понад 300 млн Twitter, зазначає Bloomberg.
- «Повинен бути додаток для публічних розмов із понад 1 млрд людей», – сказав виконавчий директор Meta у публікації на Threads. «Твіттер мав можливість, але не скористався цим. Сподіваюся, ми це зробимо», – написав він.
- Threads доступний для завантаження у понад 100 країнах, зокрема в Україні. Користувачі з країн ЄС поки що не зможуть його завантажити через проблеми з регулюванням.
- Нова соцмережа функціонуватиме аналогічно до Twitter. Користувачам не потрібно створювати спільноту з нуля, Threads допоможе перенести підписників із Instagram.
- В описі програми йдеться про те, що Threads стане місцем, де люди збираються, щоб обговорити всі питання, що їх хвилюють. Майбутні користувачі зможуть взаємодіяти з персонами та однодумцями, які їх цікавлять, а також ділитися власними ідеями, думками й творчістю.
Контекст
Meta запускає Threads на тлі нововведень у Twitter, які вже викликали невдоволення користувачів і рекламодавців. З 1 липня Ілон Маск вирішив обмежити кількість твітів на день, яку можуть читати різні облікові записи, «щоб усунути екстремальний рівень збирання даних і маніпулювання системою».
За його словами, для верифікованих користувачів буде доступно до 10 000 постів щодня, а для неверифікованих – 1000. Для нових неверифікованих користувачів буде доступно до 500 публікацій на день, додав мільярдер.
У відповідь користувачі опублікували скріншоти, на яких видно, що вони не змогли побачити жодного твіту, зокрема твіти на сторінках корпоративних рекламодавців, після встановлення обмежень.
Це рішення власника Twitter може нашкодити зусиллям нової CEO компанії Лінди Яккаріно із залучення рекламодавців, вважають фахівці із маркетингу.
Обмеження є «надзвичайно поганими» для користувачів і рекламодавців, які вже стикнулися з «хаосом», що Маск приніс на платформу, заявив Майк Проулкс, директор із досліджень Forrester.
За його словами, дефіцит довіри рекламодавців, який Лінда Яккаріно повинна усунути, став ще більшим. «І його неможливо усунути лише завдяки довірі до неї в галузі», – додав Проулкс.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.