Нова СЕО Twitter Лінда Яккаріно розпочала роботу в компанії приблизно через місяць після того, як Ілон Маск призначив її на посаду, про це вона повідомила у соцмережі.
🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про бренд Shemax, який заробляє понад 100 млн на пилососах для пилу від нігтів👉 Дивіться за цим лінком
Ключові факти
- Яккаріно є колишьою директоркою з реклами компанії NBCUniversal і вона бере на себе управління Twitter у той час, коли платформа намагається зупинити падіння доходів від реклами.
- «Це сталося – перший день у книгах!» – написала вона.
- За даними Business Insider, спочатку планувалося, що Яккаріно розпочне роботу 22 червня, оскільки 11 травня Маск написав, що вона розпочне роботу через шість тижнів. Натомість вона візьме кермо правління більш ніж на два тижні раніше запланованого терміну.
- Видання повідомляє, що Маск приділяє першочергову увагу відеосервісу Twitter. Деякі рекламодавці припускають, що він хоче зробити платформу орієнтованою на відео, що має сенс з огляду на досвід Яккаріно у продажу реклами разом із відеоконтентом.
- Швидкий старт роботи Яккаріно слідує за відставкою двох топменеджерів відділу безпеки Twitter.
Контекст
Ілон Маск очолив Twitter у жовтні 2022 року – після придбання компанії за $44 млрд. Попереднього гендиректора Парага Агравала та її фінансового директора Неда Сігала було звільнено.
Масове скорочення робочих місць, добровільне звільнення співробітників і втеча рекламодавців – такими були перші результати роботи Twitter під керівництвом Маска.
У грудні минулого року Маск запустив опитування щодо того, чи має він піти з посади голови Twitter, додавши, що дотримуватиметься результатів опитування. У підсумку 57,5% користувачів проголосували за відставку Маска.
Минулого місяця Маск доручив Яккаріно, голові відділу глобальної реклами NBCUniversal, очолити Twitter, соцмережа пережила серію криз з моменту покупки минулого року. Сам Ілон планує займатися дизайном продукту та новими технологіями.
Маск звільнив або втратив близько 75% співробітників Twitter з моменту придбання у жовтні, зокрема більшість з тих, хто мав тісні звʼязки у сфері продажу та партнерства.
З 1 квітня по перший тиждень травня доходи Twitter від реклами в США склали $88 млн, що на 59% менше, ніж роком раніше, згідно з внутрішньою презентацією, отриманою The New York Times. У документі йдеться, що компанія регулярно відставала від своїх щотижневих прогнозів продажів у США, іноді на цілих 30%. У березні Маск заявив, що вартість компанії становить $20 млрд, що більш ніж на 50% менше, ніж $44 млрд, які він за неї заплатив. Минулого тижня компанія Fidelity, яка володіє акціями Twitter, оцінила платформу у $15 млрд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.