Рішення власника Twitter Ілона Маска тимчасово обмежити кількість повідомлень, які користувачі соцмережі можуть прочитати, може нашкодити зусиллям нової CEO компанії Лінди Яккаріно із залучення рекламодавців. Про це пише Reuters із посиланням на фахівців із маркетингу.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- Обмеження є «надзвичайно поганими» для користувачів і рекламодавців, які вже стикнулися з «хаосом», що Маск приніс на платформу, заявив Майк Проулкс, директор із досліджень Forrester.
- За його словами, дефіцит довіри рекламодавців, який Лінда Яккаріно повинна усунути, став ще більшим. «І його неможливо усунути лише завдяки довірі до неї в галузі», – додав Проулкс.
- Яккаріно є «останньою надією» Маска врятувати доходи від реклами та вартість компанії, вважає Лу Паскаліс, засновник консалтингової компанії AJL Advisory і колишній керівник маркетингу в Bank of America.
- «Цей крок сигналізує ринку про те, що він не дозволяє їй врятувати його від нього ж самого», – сказав Паскаліс.
- Рішення про обмеження кількості переглядів для користувачів може бути «катастрофічним» для рекламного бізнесу соцмережі, вважає Жасмін Енберг, головна аналітикиня Insider Intelligence.
- «Це точно не полегшить намагання переконати рекламодавців повернутися. Повертати рекламодавців дуже важко», – додала вона.
Контекст
1 липня Маск оголосив, що Twitter обмежить кількість твітів на день, яку можуть читати різні облікові записи, «щоб усунути екстремальний рівень збирання даних і маніпулювання системою».
За його словами, для верифікованих користувачів буде доступно до 10 000 постів щодня, а для неверифікованих – 1000. Для нових неверифіковних користувачів буде доступно до 500 публікацій на день, додав мільярдер.
У відповідь користувачі опублікували скріншоти, на яких видно, що вони не змогли побачити жодного твіту, включаючи твіти на сторінках корпоративних рекламодавців, після встановлення обмежень.


26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.