Категорія
Новини
Дата

Meta представила перші смарт-окуляри з ШІ та вбудованим у лінзу екраном (фото)

1 хв читання

Марк Цукерберг представив розумні окуляри з вбудованим ШІ /Getty Images

Марк Цукерберг представив розумні окуляри з вбудованим ШІ Фото Getty Images

Meta Platforms на щорічній конференції Meta Connect 17 вересня представила свою першу модель смарт-окулярів із вбудованим екраном – Meta Ray-Ban Display. Пристрій коштуватиме $799 і надійде у продаж 30 вересня, пише Bloomberg.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • Новинка оснащена дисплеєм у правій лінзі, який показує текстові повідомлення, відеодзвінки, маршрути на картах та відповіді від ШІ Meta. 
  • Окуляри мають функцію живих субтитрів із перекладом у реальному часі та можливість керування жестами через спеціальний браслет Meta Neural Band. 
  • Окрім цього, вони підтримують Messenger, WhatsApp і Spotify, а пізніше отримають функцію перегляду Reels в Instagram.
  • Гендиректор Meta Марк Цукерберг заявив, що в майбутньому смарт-окуляри стануть ключовим носієм «суперінтелекту» – «штучного інтелекту, який має безпосередньо допомагати людям, а не лише працювати у дата-центрах».
  • Запуск Meta Ray-Ban Display – частина стратегії компанії зі створення власної екосистеми пристроїв, яка має конкурувати з Apple і Google. За словами техдиректора Meta Ендрю Босворта, ці окуляри є «першим серйозним продуктом» у цій категорії, і компанія очікує продати понад 100 000 одиниць до кінця наступного року.
Meta представила перші смарт-окуляри з ШІ та вбудованим у лінзу екраном (фото) /Фото 1

Марк Цукерберг на презентації смарт-окулярів. Фото: Getty Images

Meta представила перші смарт-окуляри з ШІ та вбудованим у лінзу екраном (фото) /Фото 2

Смарт-окуляри Meta Ray-Ban Display. Фото: Getty Images

Meta представила перші смарт-окуляри з ШІ та вбудованим у лінзу екраном (фото) /Фото 3

Смарт-окуляри Meta Ray-Ban Display. Фото: Getty Images

Попередній слайд
Наступний слайд

Контекст 

Meta продовжує інвестувати у віртуальну (VR) та доповнену реальність (AR). До кінця 2025 року інвестиції компанії у цей напрямок мають перевищити $100 млрд. Цукерберг називав 2025-й «визначальним роком» для смарт-окулярів.

Раніше Meta досягла успіху з більш спрощеною формулою. Її окуляри за $299, створені в партнерстві з Luxottica Group SpA, не є справжніми окулярами доповненої реальності, вони не накладають інформацію на скло. Але вони дають можливість користувачам знімати відео, приймати телефонні дзвінки та запитувати помічника на основі ШІ.

Meta вклала у Reality Labs понад $85 млрд, тоді як Amazon витратила понад $40 млрд на голосові технології, а Apple – $20–30 млрд на Vision Pro. Остання протягом багатьох років намагалася створити легшу версію пристрою доповненої реальності – щось, що можна було би носити цілий день та потенційно замінити iPhone.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні