Meta (раніше Facebook) збирається використовувати штучний інтелект для створення реклами, пише Nikkei Asia. Компанія планує презентувати спеціальний ШІ-інструмент до кінця року.
Ключові факти
- Розробки в галузі штучного інтелекту Meta веде з 2013 року. Кілька місяців тому в компанії був створений новий відділ, що займається генеративним ШІ.
- В лютому Марк Цукерберг розповів про створення команди для розробки на основі ШІ чат-ботів для Messenger і WhatsApp та фільтрів для Instagram. Її очолив продуктовий директор Meta Кріс Кокс.
- Технічний директор компанії Ендрю Босворт заявив, що компанія планує до грудня поточного року представити ШІ-інструмент, який буде генерувати рекламні прояви з різними повідомленнями та зображеннями — для різних цільових аудиторій.
- Крім того, інструменти штучного інтелекту будуть використовуватись для створення віртуальних світів у метасвіті.
- «У майбутньому треба буде описати світ, який хочеться створити, і велика мовна модель створить такий світ», — сказав Босворт.
Контекст
Meta виявилась однією з останніх, хто заявив про свої амбіції в галузі штучного інтелекту і представила мовну модель LLaMA для розробників ШІ. Мовна модель буде доступна за некомерційною ліцензією для дослідників і організацій, повʼязаних з урядом, громадянським суспільством і науковими колами.
LLaMA працює, приймаючи послідовність слів як вхідні дані та прогнозуючи наступне слово для рекурсивного генерування тексту. Щоб навчити модель, розробники використовували контент на 20 найпоширеніших мовах, зосередившись на мовах з латиницею та кирилицею.
Як зазначав Reuters, LLaMA з 65 мільярдами параметрів є «конкурентоспроможною» з Chinchilla70B і PaLM-540B від Google. Вона потужніша за модель, яку Google використовував для демонстрації свого пошуку в чаті Bard.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.